Oefenwedstrijden in Friesland: waar en wanneer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Debbyy_

Oefenwedstrijden in Friesland: waar en wanneer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-08 20:44

Hey
Ik en mijn vriendin wilden wel is meedoen aan een oefenwedstrijd. Maar wij kunnen het niet echt vinden.. dus weet iemand hier misschien wanneer er een oefenwedstrijd is?
Of waar je ergens een oefenparcours kan rijden of oefencross ofzo..
Dressuur kan, maar liefst springen of cross.
Groetjes Debby

Puera

Re: Oefenwedstrijden in Friesland: waar en wanneer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 20:55

Toevallig weet ik dat er aanstaande zaterdag in Oenkerk een wedstrijd is, dressuur en springen t/m L-niveau.
http://www.studentenconcours2008.org/Home.html

Op 2 en 3 augustus is er een oefencross met instructie in Wieringerwerf (NH), maar vanuit Friesland heel goed te rijden. Je moet alleen wel een coupon opsturen (ik denk i.v.m. lidmaatschap KNHS).

Oefenparcoursen zijn er regelmatig in Franeker, 's winters in Sneek en ook wel in Harich.

Debbyy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-08 21:08

Puera schreef:
Toevallig weet ik dat er aanstaande zaterdag in Oenkerk een wedstrijd is, dressuur en springen t/m L-niveau.
http://www.studentenconcours2008.org/Home.html

Op 2 en 3 augustus is er een oefencross met instructie in Wieringerwerf (NH), maar vanuit Friesland heel goed te rijden. Je moet alleen wel een coupon opsturen (ik denk i.v.m. lidmaatschap KNHS).

Oefenparcoursen zijn er regelmatig in Franeker, 's winters in Sneek en ook wel in Harich.

Okee dankjewel! Maar aanstaande zaterdag is jammer genoeg te vroeg..
Maar we hebben allebei geen startkaart ofzo, dus heb je die ook nodig voor die oefencross in Wieringerwerf?
En waar in Franeker zijn die oefenparoursen en weet je er ook een site van waar we info kunnen vinden?

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 21:17

Het wel of niet nodig zijn van een startkaart voor W'werf, durf ik geen toezeggingen over te doen. Zelf is mijn startkaart niet meer actief maar ik ben nog wel lid van de KNHS en ik gok dat ik wel mee mag doen. Ik denk dat het heeft te maken met het verzekeringsverhaal en dat je toch een bepaald niveau hebt.

In Franeker zit PSV de Sjaerdema-Liauckemaruiters, daar worden de oefenparcoursen gehouden. Dit is hun site: http://www.sjaerdema-liauckemaruiters.n ... olgnr=1341

Debbyy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-08 21:19

Puera schreef:
Het wel of niet nodig zijn van een startkaart voor W'werf, durf ik geen toezeggingen over te doen. Zelf is mijn startkaart niet meer actief maar ik ben nog wel lid van de KNHS en ik gok dat ik wel mee mag doen. Ik denk dat het heeft te maken met het verzekeringsverhaal en dat je toch een bepaald niveau hebt.

In Franeker zit PSV de Sjaerdema-Liauckemaruiters, daar worden de oefenparcoursen gehouden. Dit is hun site: http://www.sjaerdema-liauckemaruiters.n ... olgnr=1341

Okee, de paarden zijn beide niet verzekerd en nog niet op een bepaald niveau Tong uitsteken
Ik ben wel lid van een manege die ooke knhs wedstrijden organiseerd, dus ben ik dan ook automatisch lid van de knhs?

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 21:21

Je hoeft niet telkens te quoten, tot nu toe ben ik de enige die hier reageert. Knipoog

Het heeft niks met de verzekering van je paard te maken, maar meer met aansprakelijkheid voor de organisatie, mocht er iets gebeuren.

Ik denk niet dat jij lid bent van de KNHS, maar als je 't zeker wilt weten is er vast wel iemand van jouw manege die het weet. Lachen

Debbyy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-08 21:22

Haha okee:P
Bedankt!

Moorke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 12:13

In dokkum is ook een onderlinge wedstrijd, ik weet verder niet welke klassen en het is dresuur. Misschien is er ook springen maar dat weet ik ook niet.

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 16:11

Bij ons op stal hebben we ook af en toe onderlinge wedstrijd, maar dan wel dressuur.