Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
cher schreef:ik gebruik altijd middelmaat = ong een cm denk ik, met widiapunt.
werken goed op hard en zacht.
pearlie schreef:cher schreef:ik gebruik altijd middelmaat = ong een cm denk ik, met widiapunt.
werken goed op hard en zacht.
is die cm inclusief of exclusief schroefdraad (het stukje wat je in het ijzer draait)?
pearlie schreef:Ik doe altijd binnen en buiten dezelfde. Zonder ijzers loopt je paard toch ook recht? Lijkt me niet echt goed, vooral niet met een hardere ondergrond.
Susy_Q schreef:ik rij dit jaar ook voor het eerst met proppen en nu vroeg ik mij af waarom het beter is om aan de buitenkant langere proppen te doen dan aan de binnenkant. Ik gebruik tijdens slecht weer ook de grotere proppen. Maar altijd dezelfde maat omdat ze anders een stukje scheef over de straat moet..
pearlie schreef:Ik doe altijd binnen en buiten dezelfde. Zonder ijzers loopt je paard toch ook recht? Lijkt me niet echt goed, vooral niet met een hardere ondergrond.
cher schreef:pearlie schreef:Ik doe altijd binnen en buiten dezelfde. Zonder ijzers loopt je paard toch ook recht? Lijkt me niet echt goed, vooral niet met een hardere ondergrond.
dat idee had k ook.
dan verander je de stand wel erg....
cher schreef:pearlie schreef:Ik doe altijd binnen en buiten dezelfde. Zonder ijzers loopt je paard toch ook recht? Lijkt me niet echt goed, vooral niet met een hardere ondergrond.
dat idee had k ook.
dan verander je de stand wel erg....
cher schreef:niet vervelend boedoeld, maar als het maar 3 mm verschil maakt kunnen die binnenste toch ook wondjes veroorzaken?