Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)crossmonster schreef:Hiervoor was het 156 - 1 wp (als ik me goed herinner)
En daarvoor was 120 - 1 wp
crossmonster schreef:Wat wil je nog meer weten?
Ik heb al mijn oude proevenboekjes nog.
Ik zweer nog steeds bij de proeven van vroeger, In de B gewoon op de letter een overgang maken, en niet tussen die en die letter.
als je een wp rijd, wil dat zeggen dat je gemiddeld een 6 hebt. Vroeger waren er dus minder onderdelen.
In het Z heb je meer onderdelen en heb je dus pas bij een hoger aantal een wp

?
crossmonster schreef:Wat wil je nog meer weten?
Ik heb al mijn oude proevenboekjes nog.
Ik zweer nog steeds bij de proeven van vroeger, In de B gewoon op de letter een overgang maken, en niet tussen die en die letter.
als je een wp rijd, wil dat zeggen dat je gemiddeld een 6 hebt. Vroeger waren er dus minder onderdelen.
In het Z heb je meer onderdelen en heb je dus pas bij een hoger aantal een wp
Armani1985 schreef:ik wist niet wat ik hoorde over de nieuwe proeven en wp tellingen.
ik heb zelf in het `oude tijdperk`wedstrijden gereden idd 156 1wp etc er was zelfs geen l1 ik heb nog nooit l1 gereden hahahha nu na 4 jaar uit de paarden geweest te zijn is er dus heel veel veranderd niet meer groeten in de lagere klasses verliespunten andere wp regeling nieuwe leeftijden van de paarden in elke klasse.
volgens mij zijn de overgangen tussen elke klasse soepeler maar vanaf 10 wp pas over na andere klasse???tsja weet niet wat ik ervan moet denken ga het zelf ervaren van de winter zal ik mn eerste b westrijdje starten denk ik.
groetjes steffie
daarvoor was er nl ook een L1 en L2, e had je bij 120 punten een wp. ik ben begonnen met het grijze boekje, in 1983

In 1983 was ik nog niet eens zindelijk