Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

OF waren er andere dingen in de proef niet zo goed --> middendraf, middenstap, halsstrekken? Want je had eigenlijk 170 zonder het eruit springen
je scoort dan op ongeveer 10 (van de dik 30) onderdelen "onvoldoende". je zegt zelf "redelijk" op de letter gereden te hebben, dus dan zou dit wel kunnen kloppen, maargoed, dat is niet te beoordelen vanaf de pc
Blue_Dreamer schreef:Daar had ik gemiddeld 6jes voor.. En voor mijn effecten van de hulpen had ik een 5, terwijl ik op een manegepony die ik voor geen meter nageeflijk kon rijden, hardere hulpen gaf etc, toch altijd een 6 of 7 voor kreeg..
je had voor het effect van de hulpen een 5, dus het zou goed kunnen dat je voor de overgangen ook niet zo hoog hebt gescoord
kun je misschien aangeven waar de onvoldoendes een beetje zaten??
Blue_Dreamer schreef:Nee helaas geen foto's of filmpje, had wel een camera meegenomen zodat ik er wat van kon leren, maar gewone & reserve batterijen waren allebei leeg..
Ik ga trouwens zondag nog een proef rijden, weer dezelfde.. Ik ben dan wel benieuwd wat voor punten ik krijg..
& mijn pony is heel licht aan de hulpen & reageert direct, dus daar zou het niet aan kunnen liggen..
Maar wel bedankt voor de reacties iig
mijn onvoldoendes lagen vooral bij - de overgangen naar galop, en verder, halve grote volte links, grote volte in draf - en volgens mij waren die wel allemaal rond
- er staat helaas geen commentaar bij.. 
Blue_Dreamer schreef:dankjemijn onvoldoendes lagen vooral bij - de overgangen naar galop, en verder, halve grote volte links, grote volte in draf - en volgens mij waren die wel allemaal rond
- er staat helaas geen commentaar bij..
Voor houding/zit had ik wel weer een 7..