Thema caroussel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Steef

Thema caroussel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-08 18:58

(sorry als het hier verkeerd staat)

Weet iemand een thema voor een carousselwedstrijd. Mijn groep is nl nogal inspiratieloos(so am I)

dus, weet iemand een thema voor ons en evt. ook muziek die erbij past?

Steef

Re: Thema caroussel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-08 19:37

Niemand?

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 19:38

Piraten kan , met bijv. muziek uit Pirates of the Carribean. Of Barbie Girl Huilen van het lachen

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 19:39

Middeleeuwen kun je paard en ruiter mooi aankleden Haha!

MarlouWT

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 15:15

uhm..
wij hebben voreger officiele carroussel wedstrijden gereden.. met zijn 16en.. he tligt eraan of het helemaal een show moet worden... en met hoeveel jullie zijn.. jullie kunne het ook gwn simpel houden.. allemaal in de zelfde kleur of per 2 een verschillenden kleur dat bijv. de 2 voorop in het rood gaan die 2 daarachter in het geel daar achterin het groen enz:P das ook lachen succes ermee;)

MarlouWT

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 15:17

en dan muziek van uhmmm,,,,,,,,: maja de bij!! nej hoor:P nou gwn iets vvrolijks als er maar geen tekst in zit;)

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 15:18

In de kleuren van de prijslinten (oranje, rood, wit, etc...).
Sesamstraat, Disney, cowboys, zwart/wit, pruikentijd, hippies, hawaï, de vier jaargetijden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 15:21

zelf niet caroussel gereden wel pas de deux en wat wij een keer gedaan hebben is Duiveltje ook een keertje Engeltje (dit kun je ook met elkaar Combineeren) en dan met muziek van phantom of the opera

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-08 20:30

Ja zitten leuke bij! Zal ff aan de rest voorstellen. Iemand nog meer?

Cupcake_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 20:42

Anoniem schreef:
zelf niet caroussel gereden wel pas de deux en wat wij een keer gedaan hebben is Duiveltje ook een keertje Engeltje (dit kun je ook met elkaar Combineeren) en dan met muziek van phantom of the opera

Ha grappig, wij hadden vorig jaar ook bedacht om als engeltjes én duiveltjes (voorste engeltjes, en de achterste duiveltjes zitten achter de engeltjes aan Tong uitsteken) Dus zwart rood, en wit licht/blauw.. evt. als het kan (denk het niet, maar bij sommige ruiterecntrums kan je dus verschillende paarden kiezen, doen jullie met eigen paarden of.. en met hoeveel?) de engeltjes op witte/lichte paarden en de duiveltjes op donkere/zwarte paarden..
Met cape's en hoorntjes en vleugeltjes etc Clown Hartstikke leuk!
Anders: Punkers? Koe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 20:44

Biebz95 schreef:
Anoniem schreef:

Ha grappig, wij hadden vorig jaar ook bedacht om als engeltjes én duiveltjes (voorste engeltjes, en de achterste duiveltjes zitten achter de engeltjes aan Tong uitsteken) Dus zwart rood, en wit licht/blauw.. evt. als het kan (denk het niet, maar bij sommige ruiterecntrums kan je dus verschillende paarden kiezen, doen jullie met eigen paarden of.. en met hoeveel?) de engeltjes op witte/lichte paarden en de duiveltjes op donkere/zwarte paarden..

haha zo als jij het zegt bedoel ik het ook, volgends mij heb ik hier geen foto's anders had ik even kunnen posten

hantia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 15:16

Ik heb een paar x caroussel gereden..

Maar wij hadden gewoon een rode trui aan en een donkere paardrijbroek Slapen
Ik zal niet echt iets weten om te doen.

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-08 15:41

Biebz95 schreef:
Anoniem schreef:

Gothics ofzo vindt de rest niet leuk. Duiveltjes enzo is vorig jaar al gedaan. En we hebben niet echt lichte paarden Knipoog

iloveiwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 15:43

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 15:45

of anders als politie xD hawai meisjes/jongens ? als nerds ? ben gewoon creatief !

Junip

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 18:53

ik heb 11 juli ook een pas de deux dus ik hou dit even in de gaten Haha!

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-08 08:09

Anoniem schreef:
of anders als politie xD hawai meisjes/jongens ? als nerds ? ben gewoon creatief !

Ja nerds vonden we ook wel leuk, konden we alleen geen muziek bij vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 15:42

Stef_Winston schreef:
Anoniem schreef:

Ja nerds vonden we ook wel leuk, konden we alleen geen muziek bij vinden.

uhmm mischien iets van techno ?

zoiets ?:
http://www.youtube.com/watch?v=2h1rWds1x4Y (moet je wel even iemand vinden die er wat aan kan remixen zodat de teksten er uit zijn)

ofnouja het nummer hier boven weet ik iig wel dat erg veel nerds het luisteren xD