Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

se7entje schreef:Carmenn, precies wat ik zou doen!
En natuurlijk blikken die kunnenn doden.![]()
Tuurlijk moet je daar wat van zeggen, had de jury het ook in de gaten dat je pony flipte door die jongens ?
Anders had ie het wel stil kunnen leggen.

Urielle schreef:Nee, ik zou daar niks van zeggen. Ik vind zoiets een mooi leermoment. Voor mijn paard om zijn aandacht bij mij te houden, voor mijzelf om op dat moment niet van slag te raken en er gewoon aan te blijven rijden. Ik moet zeggen dat sinds ik er zo tegenaan kijk (ik was vroeger een piepert eersteklas, vond alle randfactoren storend) ik zelf al veel relaxter ben en ik merk duidelijk dat mijn paard daardoor ook echt veel braver en geconcentreerder blijft.
Van de hond had ik na de proef wel even iets gezegd tegen de eigenaar, dat is gevaarlijk. Mijn paard dendert iig op verzoek gewoon door (weet ik sinds we een kat hebben die standaard op de longeercirkel of hoefslag en zelfs op de hindernissen gaat zitten waar je over moet)
sterre2007 schreef:Ja hoor, daar mag je natuurlijk direct op reageren!![]()
Belachelijk gewoon dat zo'n kind je proef verziekt. Moven met die hap....
samantha21 schreef:sterre2007 schreef:Ja hoor, daar mag je natuurlijk direct op reageren!![]()
Belachelijk gewoon dat zo'n kind je proef verziekt. Moven met die hap....
Maar dan wel weer met het risico dat je afgerekend wordt door de jury?
runningkawa schreef:Hoe zo zou de jury je erop afrekenen als je vraagt of het rustiger kan terwijl je passeert?

runningkawa schreef:Klopt, maar geloof echt niet dat het om zoiets gaat
Dat gaat om elke pas bijklikken of stemhulpen als hooo geven
jury schreef:Gewoon wat van zeggen, je verder niet druk maken. Zou ik niet aanrekenen.
Als het erg storend zou zijn zou ik als jury proef even stil gelegd hebben omdat het een oneerlijke factor zou zijn. Ik neem tenmiste aan dat ze het niet bij elke proef deden.
Als ruiter zou ik als het geen belangrijke wedstrijd was, zien als leermoment.