Startcoupon 3e velletje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

gucci_girl

Startcoupon 3e velletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-08 13:13

Stuur jij het 3e velletje van je startcoupon mee of hou je die direct zelf?
Ik hield hem namelijk zelf. Maar op de KNHS site komt het er op neer dat je ze alle 3 eerst naar de veriniging moet sturen:

''De vereniging geeft je vervolgens één velletje, houdt één velletje zelf en stuurt het derde velletje naar de KNHS voor de wedstrijdregistratie''.

Als je direct het 3e velletje zelf bewaard heb je toch bewijs dat je die coupon gebruikt hebt als ze hem kwijt raken?

Nouvel

Re: Startcoupon 3e velletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 13:16

gucci_girl schreef:
''De vereniging geeft je vervolgens één velletje, houdt één velletje zelf en stuurt het derde velletje naar de KNHS voor de wedstrijdregistratie''.

Dit klopt inderdaad.
Je moet gewoon de hele coupon met alle 3 de delen opsturen als je je opgeeft voor een wedstrijd.
1 deel krijg je terug bij je protocol met je punten erop, 1 deel gaat naar de KNHS voor registratie en 1 deel gaat naar de vereniging voor hun administratie als het goed is...

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 13:17

Ja, klopt. ik hou hem altijd zelf. De KNHS kan er bijv. om vragen als je over wilt maar nog niet alle 10 wp's briefjes binnen zijn. dan heb je bewijs.

Charmaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 13:18

hoi hoi.

Je moet je hele coupon opsturen:

- de gele is voor de knhs
- de roze is voor de vereniging
- de blauwe is voor jou ( nadat de punten erop staan uiteraard )

sommige verenigingen geven ook de roze mee terug aan de deelnemer. Ik heb nog nooit zelf de blauwe gehouden als bewijs dat ik een coupon heb opgestuurd...