nibbixwoud ervaring?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

rayo

nibbixwoud ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-08 09:12

Heeft er iemand ervaring om te starten in Nibbixwoud? Van de een hoor ik dat de buitenbak echt drama is en van de ander dat het best meevalt…Heeft er iemand ervaring mee?
Alvast bedankt!

Anoniem

Re: nibbixwoud ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 16:11

Ik heb hier zo'n 8 jaar geleden wel eens gestart, en ben daarna ook nog wel eens met een vriendin hier naar toe geweest.

Ik vind het geen fijne locatie, erg weinig parkeerplaatsen en erg slecht verzorgd. Er is geen parkeerwacht aanwezig dus iedereen doet maar wat. Dat is dus vaak erg behelpen en kan ik mij erg aan storen.

In de winter als er veel regen is gevallen is de buitenrijbaan erg slecht, in de zomer als het droog is kan je er redelijk in rijden, ook al geeft deze rijbaan niet mijn voorkeur.

Mijn vriendin vond het er heerlijk rijden dus misschien zelf even langs rijden om een kijkje te nemen? Dan weet je het zeker of je het wat vind.

Succes ermee.

MirandaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 22:22

Buitenbak is met dit weer megazwaar. Binnen losrijden is prima !
Maar de overgang naar de buitenbaan is niet grappig.
Paard van mijn vriendin kon er amper door de baan komen en wij zijn toch best wat gewent..

rayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-08 20:24

nou vandaag gereden en ik denk dat ze de bak toch een stuk opgeknapt hebben want het viel mij alles mee! 2 dikke winstpuntne gereden!

MirandaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 06:14

Gefeliciteerd ! Fijn dat de bak goed was !
Maar er was dan ook behoorlijk wat water gevallen afgelopen zaterdag Knipoog Denk dat dat ook behoorlijk mee heeft gespeeld !

liesl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 16:03

Ik vind hem heel erg zwaar.. maar de binnenbak is wel fijn.