Schandalig na al die jaren...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anouska

Schandalig na al die jaren...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-08 23:58

Ik heb vandaag mijn nieuwe startoupons binnen gekregen van de KNHS omdat ik weer wil gaan starten. Toe ik ze op wilde bergen zag ik mijn oude startcoupons liggen en die zijn uit 2003!! Op de KNHS site staat dat mijn laatste wedstrijd 18 juli 2004 was. Schandalig dat ik zo lang niet ben gestart (vind ik zelf). Ik moet ook nog steeds de B uit (heb nu 5 winstpunten). Schaam me dood, ga ik straks starten met een paard dat ik 7 jaar heb en dan ziet iedereen dat ik te lui ben om wedstrijden te rijden... Sorry, gaat nergens over, maar moest het even kwijt. Zijn er nog mee van die luiwammessen?

PS; de KNHS heeft me het dubbele gestruud van de startcoupons dan ik besteld heb, weet iemand of ik die terug kan sturen ofzo?

Aradis

Re: Schandalig na al die jaren...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 00:14

wat is dat nou weer voor onzin Tong uitsteken
Hoezo te lui? Je rijdt de wedstrijden toch voor jezelf en niet voor een ander? Als jij daar gewoon een tijd geen zin aan hebt gehad heeft niemand anders daar iets mee nodig Knipoog
Je hebt helemaal niks om je voor te schamen!

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 00:25

Daar sluit ik me helemaal bij aan. Al wilde je de komende tien jaar met je paard gaan wandelen. Haha!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 07:23

Weet niet hoeveel startcoupons je besteld hebt en binnengekregen hebt, maar je kunt ze alleen in setjes van 16 bestellen. Knipoog

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 09:06

troost je, ik ben ook pas na 7 jaar concoursen gaan rijden en hoewel we "snel" gaan in mijn ogen, rijdt iedereen ons voorbij Clown

mijn intructrice heeft trouwens zo lang ik haar ken in het M2 gezeten en heeft in mwah...
6 jaar tijd ofzo.. 5 winstpunten gehaald. die deed het altijd heeeeel rustig aan met opgeven Ja

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 09:09

Nou echt schandalig hoor Haha! Ik heb zelf ook hele periodes dat ik niet start, omdat ik geen paard ter beschikking heb, of omdat ik er geen zin in heb. Niks mis mee toch, je kan ook lekker voor jezelf bezig zijn zonder wedstrijden te rijden.
Hoeveel coupons heb je gehad? Je kan alleen pakketjes van 16 bestellen namelijk. Als je er teveel hebt gekregen kan je die meestal niet terugsturen. Je kan ze toch gewoon houden! Meteen motivatie om lekker te blijven starten!

Anouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-08 09:12

Simmie schreef:
Weet niet hoeveel startcoupons je besteld hebt en binnengekregen hebt, maar je kunt ze alleen in setjes van 16 bestellen. Knipoog

2 x 16 voor springen en 2 x 16 voor dressuur.

Ik kan ze wel houden, maar dat duurt zo lang voordat het op is en weer 35 euro teveel kwijt, terwijl ik ze niet besteld heb...

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 11:30

Dan zou ik ze idd terugsturen (nadat je gebeld hebt)!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 12:03

Anouska schreef:
Simmie schreef:

2 x 16 voor springen en 2 x 16 voor dressuur.

Ik kan ze wel houden, maar dat duurt zo lang voordat het op is en weer 35 euro teveel kwijt, terwijl ik ze niet besteld heb...

Gewoon de schade inhalen en veel starten, dan zijn ze zo weer op. Haha!

Anouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-08 12:50

KarinvdM schreef:
Gewoon de schade inhalen en veel starten, dan zijn ze zo weer op. Haha!

Is ook een optie Haha!

twister42

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 12:54

hihi ik ben ook zo'n "luiwammes" ik start ook voor de lol, en ik heb al twee jaar niet een wedstrijdje gereden. wel weer nieuwe coupons aangevraagd omdat de oude vast wel ergens liggen maar ik weet weer niet waar. tja nu nog weer eens inschrijven.

Mpepers

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 13:54

Misschien is het dubbele aantal startkaarten een kleine hint van de knhs....??? Vork
Grapje natuurlijk, he? Doe het allemaal lekker zoals jij het wil! En even bellen voor dat overschot startkaarten misschien?

Jose_Bb

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 20:46

klopt wel

Anouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-08 00:50

Jose_Bb schreef:
klopt wel

Wat klopt?? Verward

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 04:11

Mijn laatste wedstrijd was ook bijna 2 jaar geleden, daarna kreeg ik een ongelukje.

Maar die laatste wedstrijd , daar had ook een aantal maanden tussen gezeten dat ik daarvoor wedstrijd had gereden..
Ik vol goede moed op cc. Doe op cc mijn broek aan *knoop niet dicht te krijgen Bloos!* Jasje *stond op springen, ik zat kaarsrecht omdat ik mijn adem in moest houden Huilen van het lachen *
En mijn laarzen waren een kwelling..

Ik had er geen rekening mee gehouden dat ik zo was aangekomen Huilen van het lachen

Nu heb ik weer een startkaartaanvraag weg, ondertussen nog ff een kilo of 7 afvallen Haha! en dan ga ik weer actief concours rijden Schijnheilig

Prinsloveuu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 18:51

wat een probleem om niks
jij bepaald wanneer je wedstrijd rijd en wanneer en als je geen zin hebt doe je het niet.

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 11:50

ik heb mijn paard nu 4 jaar, start nu een jaar (in totaal 5x gestart)
en heb 1 winstpunt, dus gaat hier niet echt hard ofzo, zou wle vaker willen starten maar dat gaat niet ivm vervoer Knipoog

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 11:54

Als ik 1x per maand kan starten ben ik al blij..en als het 1x in de 2 maanden wordt vind ik het ook prima..

Lekker belangrijk, ben gewoon benieuwd hoe hij het doet en wat hij kan... en vooral de lol die ik erin heb.

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 11:56

ik heb geprobeerd ze terug te sturen maar kreeg ze weer terug van de knhs.. bleek dat mn rijvereniging dat verkeerd had opgegeven nu heb ik spring coupons terwijl ik niet spring Koe

Anouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-08 12:36

urosa schreef:
ik heb geprobeerd ze terug te sturen maar kreeg ze weer terug van de knhs.. bleek dat mn rijvereniging dat verkeerd had opgegeven nu heb ik spring coupons terwijl ik niet spring Koe

Ik mocht een naam van 1 van die grietjes opschrijven erbij en dan zou het goedkomen. Ik heb ze via internet besteld en blijkbaar is hij dubbel doorgekomen. Ik heb ze inmiddels teruggestuurd en de betaling gedaan met aftrek van de teveel geleverde coupons, dus ik ben benieuwd...

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 14:19

Ik heb een startkaart en zit al ruime een jaar in de L2. Niet eens omdat het zo slecht gaat, maar omdat ik in die tijd maar 3 wedstrijden gereden heb Knipoog
Ik rij zowieso niet zo heel veel wedstrijden omdat ik al een erg druk priveleven heb en je bent gewoon 1 dag aan het voorbereiden (dan neem ik de training niet mee) en de dag zelf ben je ook al kwijt met paard verzorgen vervoer etc etc voor 2 proefjes van ong 6 minuten...

Helaas ben ik afhankelijk van mijn vader qua vervoer en hij loopt ploegendiensten vaak komt het niet uit (als hij bv nachtdienst heeft gehad en om 6 uur sochtends thuis komt gaat hij niet om 9 uur met mij op wedstrijd, en dat begrijp ik wel hoor Haha! ), of als hij dan kan dan hebben we net wat anders dat weekend en dan gaan er zo weer maanden voorbij...

Ik wil toch kijken of ik voor de zomer nog m'n E achter B kan halen, krijg vakantie geld en nog wat dingetjes...