probleem

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

unica

probleem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-08 17:49

ik heb eigenlijk best wel een probleem Tong uitsteken

unica mijn fjord loopt thuis super, en het inrijden bij de wedstrijd is ook altijd goed. En is dan lekker voorwaarts, en nageefelijk.
Alleen zodra ik de ring in ga, is ze sloom en kijkerig Huilen ik krijg haar dan ook echt niet normaal nageefelijk, zelf ben ik niet echt zenuwachtig Knipoog
ik rijd nu wel L1 met winst, alleen moet het niet hebben van het nageefelijk, maar de onderdelen gaan verder wel netjes.
heeft iemand een tip ofzo?? wat zou kunnen helpen????

Barbara88

Re: probleem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 18:53

Het lijkt mij dat je wel degelijk zenuwachtig bent, je paard voelt dat jij waarschijnlijk anders gaat rijden zodra je ring in gaat en maakt daar mooi misbruik van. Met die van mij heb ik dat ook een tijdje gehad. Ik heb hem toen een paar keer echt even aangepakt in de proef, dan maar geen punten. En nu doet hij het niet meer. Je moet eraan blijven rijden en desnoods een keertje echt aan pakken. In het uiterste geval ga je een keer HC starten zodat je haar dan even goed door de baan kunt sturen.
Succes ermee.

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 06:06

Paard gaat echt niet zomaar anders lopen. Je zal toch ech wel iets ander gaan doen al dan niet door zenuwen.

Gewoon kilometers in de wedstrijdring maken dan komt het vanzelf wel goed.

unica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-08 10:02

barreltjuh schreef:
Het lijkt mij dat je wel degelijk zenuwachtig bent, je paard voelt dat jij waarschijnlijk anders gaat rijden zodra je ring in gaat en maakt daar mooi misbruik van. Met die van mij heb ik dat ook een tijdje gehad. Ik heb hem toen een paar keer echt even aangepakt in de proef, dan maar geen punten. En nu doet hij het niet meer. Je moet eraan blijven rijden en desnoods een keertje echt aan pakken. In het uiterste geval ga je een keer HC starten zodat je haar dan even goed door de baan kunt sturen.
Succes ermee.

okee Tong uitsteken

JsA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 15:02

dan zal ik als k jou was wat minder lang in rijden zo dat hij/zij in de ring ook nog voorwaarts is. en langer stappen kort drafje met nageefelijkheid en een kleingalopje op bijde handen en dan maar stappen en wachten op je proef. Zodat hij/zij wel warm is maar toch ook nog energie heeft

Nette

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 10:48

Ik heb het niet echt gemerkt de 26e.. Vingers aflikken
Maar ik denk ook dat je vooral gewoon weer elke keer moet proberen.. en minder in moet rijden!

Volgende keer kom ik waarschijnlijk ook! Bloos

ikke0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 22:07

Oeh.. Heb ik ook last van. Nageeflijkheid is er bij mij wel doorheen, ze is alleen heeeeeel sloom. Met inrijden is ze goed maar zodra ze de ring inkomt dan is alles weg?? Kan ook aan mij liggen hoor. Tijdje geleden heb ik haar aangepakt, we gingen bokkend door de baan (we hadden nog wel een winstpunt?), maar ik merk geen verbetering.

Even offtopic: Hé Nette, jij hier ook?:D