voor de 5e x M springen.ik had echt absoluut geen zin,voelde me ook helemaal niet fit enz.
maar oke 1e parcours gewoon klassiek, de oxer war ongeveer steils geworden, niet normaal dat was geen breedtesprong meer!

staanders stonde tegen elkaar, balken tegen elkaar.
ja die parcours bouwer had gezegt dat ie dat zo wilde omdat er altijd zoveel onglukken gebeuren op zulke sprongen en hij wilde dat er niemand zou vallen

en ik spring toch liever oxers dan steilsprongen, inrijden ging zeer slecht! tobias liep niet echt lekker en ik reed ook niet op mijn best

bij inspringen 1 stop gehad(de meeste mensen die mij kennen denken nu van ehhhhh jij en een weigering......dat kan niet) nou echt wel! maar ikben heel erg voorwaarts gaan rijden tijdens het parcours en dat pakte goed uit, 1 balkje. vond het wel toppie, aangezien er maar 1 foutloos was. maar ik moet wel toegeven dat het niet lekker reed/sprong, was vandaag onze dag niet, maa roke ik was 2e en dat ene winstpuntje erbij!
joepie ik mag Z springen!
niet dat ik dat doe hoor! nog lange niet. eerst de M wat vloeiend moet gaan
2e parcours was OPEENS ingekort

naja eenbeetje een rotdag maar ook weer niet
mijn vorige pony deed ook mee! vet liefffff, ze is nu al bijna 23 jaar en vandaag ging dat meisje voor het eerst L springen. meisje vond het doodeng....maar arenda heeft met mij wel ff hoger gelopen dus het was echt hupshups..foutloos en 1e 2e parcours ook foutloos en toen 2e. uiteindelijk won ze de troffee(beste van de 2parcoursen en verkleedgedoe) ze kreeg ook een dek! vet pittig, had ze natuurlijk verwacht, die ouwe rakker doet nog steeds haar best
nou dit was het weer
liefs