Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
(bodegraven en waddinxveen) Runn_love_ schreef:haaii
weet niet of je af moet zeggen (ken het niet)
in het deel bij bodegraven??
want ik rijdt op 2 maneges(bodegraven en waddinxveen)
moet ik kleding wassen na bodegraven
of is dat onnodig
is het trouwens erg besmettelijk??
_10_ schreef:Als er definitief Rhino is geconstateerd worden stallen afgesloten en mogen er dus ook geen wedstrijden worden gehouden.
Zolang er twijfel ontstaat of het Rhino is komt het advies het erf niet te verlaten, maar het is aan de stal of deze gesloten wordt of niet. Gelukkig zie je meestal dat stallen in de omgeving de deuren gesloten houden, puur uit voorzorg.
Zeker bij Rhino is het zo: beter voorkomen dan genezen
_10_ schreef:Zoals ik al zei: Gelukkig zie je meestal dat stallen in de omgeving de deuren gesloten houden, puur uit voorzorg.
Dat betekend dus ook (hier tenminste wel) dat in risico gebieden de stallen de deuren sluiten, dus ook geen wedstrijden organiseren.
Zeker aangezien op de meeste wedstrijd locatie's ook gewoon paarden gestald staan en die willen het risico niet lopen dat mensen van buitenaf hun paarden besmetten.
Maar het is dus aan de stal...
crossmonster schreef:Je kunt tegen rhino enten, maar wat een ellendige spuit is dat zeg ... beest kan 3 dagen niet van de grond eten van de spierpijn.