Eerste keer met jonge pony op concours

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dniekje

Eerste keer met jonge pony op concours

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-08 14:25

Jaaa ik wil graag wat van jullie weten Haha!
Ik ga 26 april voor t eerst starten met mn jonge pony. hij heeft nog geen wedstrijden gelopen dus dit word de eerste keer voor hem Lachen
haha ik heb er heel veel zin in Haha!
Ik wil wel eens weten hoe jullie eerste keer met een jong paard/pony op buitenconcours was Haha!
wens me succes 26 april Haha! Haha!

pietsie

Re: Eerste keer met jonge pony op concours

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 15:50

Wij hebben afgelopen weekend een jonge pony mee genomen die 2 keer mee was geweest op een binnenconcours en dit weekend het eerst naar buiten en dat ging super,niet gelongeerd ofzo vantevoren.het voordeel van buiten vind ik dat als hij met inrijden goed loopt je proef in de zelfde omgeving moet rijden want binnen rij je eerst in de inrijbak en dan moet je de proef in een andere bak doen en dan moet de pony daar vaak eerst weer aan wennen.

FBN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 14:42

ik wou dit seizoem met mijn paard outdoor rijden maar ik denk dat ik het voorlopig niet ga doen ( heb haar im maart voor het eerst buiten gestart en ze deed zo gk dat ik er voor het eerst af was gevallen en met de ambulance afgevoerd ben ) en ze is buiten heel schrikkerig en fel en zo is heel vervelend want ik kan haar alleen thuis buiten rijden ....

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 21:21

Succes Aniek!

Mijn instelling was: ontspannen door de proef komen Knipoog
Het hielp en ik werd 3e Clown Haha!

Marliesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 15:47

Ik neem ze vaak voor de echte keer al een keer mee op wedstrijd.
Gewoon voor de ervaring, ff wat rondrijden en weer op de trailer en naar huis. Al ze heel fris zijn eerst ff aan de longe of wat rondwandelen.

annmary

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 15:53

Ik ben met die van mij naar een keuring geweest toen ie 4,5 was ongeveer, voor het eerst op vreemd terrein, met veel andere paarden. Ik had hem toen een half jaar. Ook onder het zadel gereden, alles ging perfect. Hij was superbraaf, rustig, vriendelijk, ook een engeltje op de trailer.
Maarja, hij is dan ook met alles heel cool in z'n kop Knipoog
Veel succes met jouw pony!

FBN

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 18:59

annmary schreef:
Ik ben met die van mij naar een keuring geweest toen ie 4,5 was ongeveer, voor het eerst op vreemd terrein, met veel andere paarden. Ik had hem toen een half jaar. Ook onder het zadel gereden, alles ging perfect. Hij was superbraaf, rustig, vriendelijk, ook een engeltje op de trailer.
Maarja, hij is dan ook met alles heel cool in z'n kop Knipoog
Veel succes met jouw pony!

dat is wel fijn zeg