Geschikte wedstrijd; omgeving Groningen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zqw39

Geschikte wedstrijd; omgeving Groningen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-08 16:28

Ik rijd al een tijdje wedstrijdenen ben begonnen in het indoorseizoen. Nu zoek ik een geschikte outdoor wedstrijd. Mijn pony is een beetje een druktemaker. Ik rijd nog in de B klasse. Knipoog

Ik zoek dus een beetje rustige wedstrijd. Wie kent er eentje? Of juist een totaal ongeschikte wedstrijd? Knipoog

Alvast bedankt.

Ilsemarie

Re: Geschikte wedstrijd; omgeving Groningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 16:29

Ik ga in april op vrijdagmiddag naar Hoogeveen. Ze hebben in april elke weekend (4/11/18/15) Dat is alleen maar B. Ik vind het persoonlijk een hele fijne wedstrijd, het is even rijden (ik kom vanaf Haren, net onder Groningen) maar het is het zeker waard Ja Ben er vorig jaar ook met een jong paard naartoe geweest en dit jaar wordt het ook de eerste buitenwedstrijd voor het paard wat ik nu rijd.

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 17:59

Ik zou de 'bekende' wedstrijden links laten liggen (Veendam bijvoorbeeld) of wedstrijden waar beide disciplines worden verreden (dan is het altijd extra druk).

Onstwedde, Haren, Delfzijl zijn vrij rustig te noemen.

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 08:21

Harkstede is een vrij rustig concours. Die heb ik gebruikt om de eerste keer op springwedstrijd te gaan met een jong paard.
Haren inderdaad ook.