kur op muziek

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

snoocky

kur op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-08 11:17

hoi allemaal ik heb een vraagje....

ik heb nog nooit een kur op muziek gereden, en bij ons op de manege word nu een kur op muziek wedstrijd gehouden, en ik zou graag mee willen doen!

maar ik heb er nog nooit een gereden en nog nooit een gemaakt, een proeje maken vind ik niet zo moeilijk. maar mijn vraag is hoe moet je nou de muziek maken van een kur, (zorgen dat de muziek goed overloopt) enz....

ik hoop dat iemand mij kan helpen..
groetjes sanne

Laulau1986

Re: kur op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 11:21

Audacity kun je gratis downloaden van internet. Kun je muziek mee aan elkaar plakken etc.

XXXX2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 11:23

ik oefen de proef een aantal maal en laat me daarna filmen terwijl ik de proef rijd. daarna knutsel ik op de pc de muziek erbij

valgirl1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 15:04

Ik heb ook een Kur op muziek gereden op mijn manege met mijn friesche ruin we hebben op de muziek van queen gereden bohemian en rhapsody ik heb vaak naar de muziek geluisterd en toen de muziek op gezet en gaan rijden kijken wat het mooist past dat dan op schrijven en zo steeds weer veder gaan ik ben toen 2 de geworden.

J0sef1entje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 21:24

Wij maken er elk jaar één omdat wij elk jaar een muziekavond hebben. Ik maak altijd eerst de muziek. Ik zorg dat de tijd goed zit en dat er genoeg stap, draf en galopstukjes inzitten. (galop is een driekwartmaat = wals). Dan zet ik het kind op paard of pony en improviseer ter plekke de figuren, en een derde schrijft dat allemaal op. wel in de gaten houden dat je een beetje symmetrische figuren moet rijden, dus wat je linksom doet moet je eigenlijk ook rechtsom doen. Tot nu toe altijd goed gelukt!

De muziek maak ik met Wavepad, dit is een programma wat je legaal gratis kunt downloaden.