Pony wordt binnenkort verkocht => Blanco coupons?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Annemiekbram

Pony wordt binnenkort verkocht => Blanco coupons?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-08 18:03

Hallo,
Ik heb een vraag.

M'n pony wordt dit jaar verkocht, maar tot die tijd wil ik nog wel concoursen rijden.
Nu heb ik nog maar 3 coupons en ik wil meerder concoursen opgeven.
Nu dacht ik, als ik nou eens coupons bestel met allen mijn gegevens erop. En niet die van de pony, zodat ik die coupons ook bij mijn paard kan gebruiken.
Weet iemand of dit mag?
Want je moet namelijk minimaal 16 coupons bestellen.
Of zou je ze ook evt. in kunnen ruilen bij de KNHS als mijn pony wordt verkocht?

alvast bedankt!

Kelly_ann

Re: Pony wordt binnenkort verkocht => Blanco coupons?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 18:07

Coupons zijn verbonden aan je startkaart en gelden voor jullie als combinatie, de coupons zijn dus gemaakt voor jullie als combinatie en je pony valt niet op die manier los te koppelen van jou.
Volledig blanco coupon kost een euro of 16 per stuk, het is dus rendabeler om gewoon 16 coupons te bestellen Knipoog

Coupons op alleen jou naam zal niet gaan, tenzij je een algemene startkaart koopt en dat kost je ook een berg geld. Is alleen haalbaar al je meerdere paarden per jaar start.

Flugel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 18:39

Alleen met een universele startkaart kun je coupons kopen met jouw naam erop. Echter moet je voor de pony's een universele startkaart kopen en voor de paarden ook. Dus je kan niet met één universele startkaart paarden en pony's starten.

Deze startkaart kost al gauw €800, dus je lunt beter een setje coupons kopen. Haha!

previr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 09:23

ik zou gewoon een setje coupons kopen, is geen andere oplossing. Ik heb hier ook zoveel coupons van verschillende paarden liggen, nieuwe aangevraagd en wordt dan net dat paard verkocht, dat hou je toch kun je verder niks aan doen. En inruilen bij de knhs kan ook niet. Je kunt wel proberen als de coupons nog onderweg zijn en je paard is verkocht bv melden van ow een fout heb ik niet besteld, beetje een verhaaltje, dan kun je nog wel eens geluk hebben dat je die niet hoeft te betalen. maar ja daar zullen ze ook al slimmer is zijn geworden Knipoog