Outdoorkampioenschap, hoe werkt het?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Margarita_

Outdoorkampioenschap, hoe werkt het?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-08 11:58

Ik ben net begonnen met wedstrijdrijden, en vroeg mij af hoe het outdoor kampioenschap in zijn werk gaat, vandaar wat vragen

-Ik ben lid van het AVS, en zij zijn gevestigd zijn in Utrecht kring Zuid.
-Wanneer zijn de selectiewedstrijden? Moet je je daar ook voor kwalificeren? Hoe geef je je op voor deze wedstrijden?
-Ik start nu in de B paarden, en vanaf 1 juni hoogstwaarschijnlijk in de L1.
-Ik woon zelf in de kop van Noord-Holland, maar omdat ik lid ben van het AVS heb ik begrepen dat ik voor de kampioenschappen moet starten in Utrecht, geeft dit problemen?
- Zijn er nog andere belangrijke dingen?

Marieke_K

Re: Outdoorkampioenschap, hoe werkt het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 14:50

Voor de antwoorden op je vragen moet je kijken op de site van de kring waar je vereniging toe behoort. Daar staan de regels voor die kring toegelicht, deze verschillen nog wel eens per kring.

ZwYzWyLoVeRr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 15:03

Als je plannen hebt wedstrijden te gaan rijden neem ik aan dat je al startkaart hebt aangvraagd, heb je ook al protcollen? voor seletie wedstrijden hoef je jezelf niet te kwalificeren. je kan gewoon op startijsten.nlkijken waar je wil starten, dan moet je dat protecol opsturen op de dag van de wedstrijd dan gewoon naar de plaats gaan en daar je wedstrijd rijden, wat je zegt dat je in utrecht zou moeten starten is iet waar.als er bij jou in de buurt een wedstrijd is kan je jezelf daar gewoon voor inschrijven. ik hoop dat het heeft geholpen.
Groetjess dominique

_Margarita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-08 16:21

ZwYzWyLoVeRr schreef:
Als je plannen hebt wedstrijden te gaan rijden neem ik aan dat je al startkaart hebt aangvraagd, heb je ook al protcollen? voor seletie wedstrijden hoef je jezelf niet te kwalificeren. je kan gewoon op startijsten.nlkijken waar je wil starten, dan moet je dat protecol opsturen op de dag van de wedstrijd dan gewoon naar de plaats gaan en daar je wedstrijd rijden, wat je zegt dat je in utrecht zou moeten starten is iet waar.als er bij jou in de buurt een wedstrijd is kan je jezelf daar gewoon voor inschrijven. ik hoop dat het heeft geholpen.
Groetjess dominique

Ik start al gewoon wedstrijden bij mij in de omgeving.
het gaat me echt om de outdoorkampioenschappen.
Want wat ik begrepen heb is dat je die moet starten in de kring waar je rijvereniging gevestigd is?

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 17:43

@Margarita: dat klopt, je moet starten in de kring waar bij jouw vereniging is aangesloten. Maar voor iedere kring verschillen de regels vaak iets qua qualificitatie. Zoek daarom even de website van de voor jouw geldende kring op, daar staan de regels altijd uitgelegd.