Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xx_Irisje schreef:je hebt geluk gehad.
heb eerder ook een verkeerde proef voorgelezen gekregen, mocht opnieuw beginnen alleen had ik wel -2.
overgens vind ik dat best terecht, het is een fout en daar mogen ze naar punten.
Kaat18 schreef:xx_Irisje schreef:je hebt geluk gehad.
heb eerder ook een verkeerde proef voorgelezen gekregen, mocht opnieuw beginnen alleen had ik wel -2.
overgens vind ik dat best terecht, het is een fout en daar mogen ze naar punten.
Je hebt zeker geluk gehad! Wat Irisje zegt heb ik zelf ook meegemaakt. Meestal krijg je -2 vanwege het verkeerd rijden.
Jury had het al bij het eerste onderdeel kunnen zien: Je komt iedere proef op een andere hand binnen.
. Maar dat zou ik ook niet kunnen denk ik... (misschien wel met veel oefenen).
Ciaraaa schreef:Als de voorlezer een vreemde is dan vind ik het normaal dat je blanco opnieuw mag starten. En als het iemand is je altijd hebt,
dan is het normaal dat je dan strafpunten krijgt!
Ciaraaa schreef:Als de voorlezer een vreemde is dan vind ik het normaal dat je blanco opnieuw mag starten. En als het iemand is je altijd hebt,
Kan alleen maar hard lachen om zulke opmerkingen
_10_ schreef:Ciaraaa schreef:Als de voorlezer een vreemde is dan vind ik het normaal dat je blanco opnieuw mag starten. En als het iemand is je altijd hebt,
dan is het normaal dat je dan strafpunten krijgt!![]()
![]()
Kan alleen maar hard lachen om zulke opmerkingen
![]()

Scum schreef:Ciaraaa schreef:Als de voorlezer een vreemde is dan vind ik het normaal dat je blanco opnieuw mag starten. En als het iemand is je altijd hebt,
Dat klopt absoluut niet. De ruiter is altijd zelf verantwoordelijk voor het rijden van de goede proef. Dat heeft dus niks met de voorlezer te maken. Ik zou zelf ook voor -2 gaan wegens fout rijden en dan opnieuw laten beginnen.