punten voor klasse weg??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Seven

punten voor klasse weg??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-08 13:18

ik heb naar lang beraad toch het idee dat misschien hier op bokt iemand dit ook heeft mee gemaakt.

ik heb ongeveer 3 a 4 jaar geleden M1 gestart en 1 winstpunt behaald voor dat t paard verkocht werd.
nou keek ik op mijn startnummer op de site en daar stond L2 met 11 punten.
toen heb ik gemaild, gebeld, gefaxt etc.(heb wel n jaar geleden voor t laatst contact gehad, mn paard was overleden en was dr wel klaar mee.)
Maar omdat t paard waarmee ik starte na de L1 niet meer op mn naam stond en t n blanco startkaart was kunnen ze het niet terug vinden. Wel de andere gegevens maar die punt in de M is weg.
Ik heb volgens het knhs nooit M gestart, kan het zijn dat deze gegevens weer terug zijn te halen??
Ik heb zelf geen enkele coupon meer van na de b.

tis geen drama maar vind het jammer dan zou ik de keuze hebben de B over te slaan of niet.

wie heeft hier ervaring mee of weet hier wat meer van

Scum

Re: punten voor klasse weg??

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 13:26

Staan er heel toevallig geen uitslagen van de wedstrijd op internet? Of misschien heeft die vereniging waar je toen gereden hebt de uitslagen nog wel?

Ik moet zeggen dat ik heel verbaasd was dat ze mijn 2 wp in het L springen (20 jaar geleden behaald met mijn pony) nog geregistreerd hadden. Vooral omdat dat nog in de NKB tijd was en alles toen met de hand gedaan werd.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-08 14:00

nee heb al naar dr naam gezocht kan helemaal niets vinden.
en waar die wedstrijd was ??? ik zou het niet meer weten jammer genoeg

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 16:12

Ow dat is wel erg raar dat de knhs niks meer heeft. Er moet toch wel iets zijn...?? Internet lijkt dan me laatste oplossing. (ik weet niet of he het al geprobeert heb maar " Voornaam Achternaam" en dat bij google.com intypen vind je vaak wel zulke dingen terug maar dan wel met "...") Nou succes met verder zoeken dan Knipoog

Groetjes Anneke

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-08 16:46

thanx
op internet is niets meer te vinden niet op t paard dr naam of op mijn naam of op de eigenaar zijn naam.
bij het knhs is de punt voor M in de L beland denk ik.
maar goed ik ga gewoon B starten en zie wel of ik misschien ooit nog eens iets vind hahaha

Nickysplace2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 11:52

Bij de KNHS worden regelmatig fouten gemaakt! Das echt wel balen dat wij als wedstrijdruiters zo afhankelijk daarvan zijn.
Veel succes met het uitzoeken...

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-08 18:51

thanx
heb nog eens met ze gebeld maar zonder de start coupon kunnen ze weinig doen.
erg jammer maar helaas

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 18:53

Jammer dat je de vereniging niet meer weet. Die moeten namelijk een aantal jaar de coupons en uitslagen bewaren, en zouden je zo uit de brand kunnen helpen. Heb je helemaal geen idee waar je die wedstrijd hebt gereden? Anders zou je nog eens rond kunnen bellen?

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 16:53

Gebeurd dus vaker, bij mij waren alle punten weg, ik kon dus met een schone lei in de B beginnen, alleen lastig dat ik met mijn hengst L2 met winst moest zijn en mijn punten t/m de L nooit meer boven water gekomen zijn bij de KNHS, ik had zelf ook niets meer na 5 verhuizingen.
Nu bewaar ik elke coupon met mijn spreekwoordelijke leven Knipoog