Problemen met combinatie stand

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Evy

Problemen met combinatie stand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-08 21:22

Ik heb het volgende probleem:
Vandaag bekeek ik m'n KNHS standen op internet. Ik doe dit vrijwel nooit maar ik was gewoon even benieuwd. Toen zag ik staan dat ik L1 met 6 punten ben. Maar ik heb er eigenlijk 7.

Goed, even de zoekfunctie gebruikt en ik las dat je kopieën moest maken van je coupons.
Dus ik heb net m'n coupons opgezocht en nu zag ik dat er één coupon tussen zit zonder punten aantal. Er is dus niks opgeschreven. Er staat alleen het nummer van de jury, maar ook zonder handtekening. Op de andere coupon van die wedstrijd staat wèl het punten aantal plus handtekening.

Nu is mijn vraag, wat kan ik nu doen? In feite heb ik geen poot om op te staan toch?
Ik heb wel nog m'n protocol van die betreffende winstpunt, maar ook zonder handtekening van de jury Verward

Edit: Ik heb net nog het excel bestand gedownload van internet met alle uitslagen van die dag...zou je dat ook als bewijs kunnen zien?
http://www.startlijsten.nl/website/lijs ... 73ab9cd20e

Of moet ik gewoon maar even bellen? Bloos

Effy

Re: Problemen met combinatie stand

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 00:12

Niet (goed) ingevulde startcoupon = niet geldig = dus geen winstpunt. Jammer, maar volgende keer dus even direct checken of alles goed is.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 08:53

Je kunt het beste even bellen met de KNHS. Waarschijnlijk kan het gemakkelijk opgelost worden als jij je coupon naar ze toe faxt. Dan kijken zij de punten na en kun je dat wp alsnog krijgen.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 09:24

en kijk eerst even of de verwerkte datum wel klopt. Vaak lopen de standen wat achter als jij bv vorig weekend een wp hebt gehaald, staat dat er nu nog niet bij.

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-08 11:21

Scum schreef:
Je kunt het beste even bellen met de KNHS. Waarschijnlijk kan het gemakkelijk opgelost worden als jij je coupon naar ze toe faxt. Dan kijken zij de punten na en kun je dat wp alsnog krijgen.

Dat heeft dus geen zin want er staan geen punten op de coupon Knipoog

Lielle schreef:
en kijk eerst even of de verwerkte datum wel klopt. Vaak lopen de standen wat achter als jij bv vorig weekend een wp hebt gehaald, staat dat er nu nog niet bij.

De verwerkte datum klopt Lachen

Effy schreef:
Niet (goed) ingevulde startcoupon = niet geldig = dus geen winstpunt. Jammer, maar volgende keer dus even direct checken of alles goed is.

Nou, dat ga ik voortaan dus zeker weten doen...dit gaat me niet nog een keer overkomen Haha!

Emilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 11:23

Er staan toch wel cijfers op je coupon? Die kunnen ze heus wel optellen en dan heb je toch gewoon punten.
Maar ik snap ff niet hoe je dan zelf aan 7 wp-en komt. Je weet dan toch de punten niet van die niet ingevulde coupon?

previr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 11:48

ach daar klopt t nooit. ik moest bv bij L spr met ene al 34 punt hebben (hou t zelf altijd bij) en staat regegistreert op 30 op die datum dus 4 te weinig, maakt me bij deze verder niet veel uit, kan min 2x extra L spr starten maar voor de dressuur zou ik het ook minder vinden voor als je over wilt.
ik kijk er niet meer van op. is altijd wat daar

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-08 12:55

Emilia schreef:
Er staan toch wel cijfers op je coupon? Die kunnen ze heus wel optellen en dan heb je toch gewoon punten.
Maar ik snap ff niet hoe je dan zelf aan 7 wp-en komt. Je weet dan toch de punten niet van die niet ingevulde coupon?

Bij ons in de regio staan je punten met commentaar op je protocol.
Die krijg je na afloop tijdens de prijsuitreiking en daaraan vast zit je coupon.
Die coupons sturen ze op naar de KNHS maar er stonden dus geen punten aantal op Knipoog
En ik heb alleen maar naar m'n protocol gekeken en daar staat het natuurlijk wel op.

@Juudje: Dit is niet een fout van de KNHS maar van m'n rijvereniging. (of van mezelf omdat ik het niet heb gecheckt) Ik zal m'n rijvereniging anders nog wel mailen, misschien weten hun wel wat ik moet doen.

previr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 13:34

Evy schreef:
Emilia schreef:

Bij ons in de regio staan je punten met commentaar op je protocol.
Die krijg je na afloop tijdens de prijsuitreiking en daaraan vast zit je coupon.
Die coupons sturen ze op naar de KNHS maar er stonden dus geen punten aantal op Knipoog
En ik heb alleen maar naar m'n protocol gekeken en daar staat het natuurlijk wel op.

@Juudje: Dit is niet een fout van de KNHS maar van m'n rijvereniging. (of van mezelf omdat ik het niet heb gecheckt) Ik zal m'n rijvereniging anders nog wel mailen, misschien weten hun wel wat ik moet doen.

misschien bij jou niet haha, maar bij knhs klopt wel meer niet.
Maar waar ik later na aan zat te denken, misschien dat de organiserende club ook wel niet alles netjes en duidelijk naar de knhs terug stuurt en dat daar ook de fout zit.

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 17:36

Dan heb je pech, heb ik mij laten vertellen. Dus geen winstpunt

VEGASS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 18:56

Hoi ik had laatst het zelfde. gelukkig zag ik het gelijk al toen ik thuis was, gebeld met de vereniging die het organiseerde en die hebben nog ff de punten op het coupon gezet. Voor jou een dure les, balen zeg. Ik heb het fijner geleerd!!

Nickysplace2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 11:55

Argh, sjips zeg! Dit is echt balen voor je...

Karianne12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 11:59

Heej Evy.

het hangt er ook een beetje vanaf wanneer je die wedstrijd hebt gereden... werk zelf namelijk bij de KNHS en het kan zijn dat die punten nog niet helemaal verwerkt zijn in de computer... dus het kan zijn dat de punten volgende week of miss over 2 weken er wel bij staan..
als er geen punten op de coupons staan dan ben ik bang voor je dat deze niet zijn ingevoerd. je kan ff een telefoontje doen naar de KNHS en anders naar de vereniging waar je gestart hebt.
misschien kunnen hun dan een brief/mail sturen dat je bij die proef wel punten had maar niet op de coupon zijn in geschreven.
Voor de volgende x kijk altijd of er punten op staan Knipoog

Succes

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 16:44

Als er geen handtekening op je coupon staat, is de coupon niet geldig!