Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Suprice schreef:Ja dat weet ik ook wel. Ik weet wel dat je hem moet filmen om te zien of hij klopt. Maar omdat ik zelf geen 20x60 bak tot mijn beschikking heb, wil ik graag een kur op papier hebben die waarschijnlijk wel kan. Omdat ik elke keer dus naar die bak toe zou moeten gaan, zou het voor mij handiger zijn als ik zou weten dat hij een beetje klopt. En ik dacht dat er misschien wel bokkers (met meer ervaring als ik in het kur maken) waren die hier een inschatting van zouden kunnen maken..
dat is vrijwel onmogelijk. Ik kan vanaf hier immers ook niet zien hoe vlot de gang van je paard/pony is! Daarbij kun je ook niet zien hoe snel een paard in een overgang loopt,... de één loopt sneller een uitgstrekte draf dan de ander 
dan kun je de overgangen zo nauwkeurig maken als je zelf wil, dat krijg je enkel op papier heel moeilijk voor elkaar! 
Linda_E schreef:je moet toch filmen om je muziek eronder te krijgen, anders krijg je dat NOOIT op de maat....
Ik denk ook dat je kur te lang is, dat je niet binnen de tijd komt.