Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
moonsparkle schreef:goeiedag, ik ga vandaag voor het eerst starten maar bedacht met net een paar vraagjes.
Is er een limiet van hoelang je mag inrijden?
Nee, daar ben je vrij in
Is het net als onderling dat je eerst een rondje door de bak kan lopen en dan de jury de hand opsteekt als je kan beginnen
Je mag de baan verkennen in de klasse B t/m L2. Dus je hebt de tijd in de baan, totdat de jury een seintje geeft. Dan moet je beginnen.
Moet je zweep een bepaalde lengte zijn?
Je zweep mag (bij de paarden) niet langer zijn dan 1.10 inclusief slag. Bij de pony's weet ik het niet zeker.
En op mijn witte dekje staat met goude letters JD Haarmode, nou hoorde ik pas dat er regels aan reclame´s zijn gebonden, waar kan ik dat vinden?
Daar moet je echt de regelementen op nakijken. Die weet ik niet uit mn hoofd.
Krijg je na je klasse gelijk je protocool of moet je wachten tot de prijsuitrijking?
Dat is per wedstrijd verschillend. Ligt aan het secretariaat. Sommige schrijven na een aantal proeven de punten op een uitslagenlijst, en leggen de coupons al ergens neer. Bij andere moet je wachten tot iedereen geweest is.
Is er bij dressuur een ereronde, ik dacht alleen met springen iig.
De prijsuitreiking met dressuur, is meestal in de foyer of kantine.
Op de KHNS zijn vast somige antwoorden te vinden, maar ik vind ze bijna nooit. Dus misschien dat iemand ze hier sneller kan beantwoorden
Phylos schreef:er is geen limiet voor inrijden
je mag eerst even door de bak lopen totdat de jury de hand opsteekt
zweep mag niet langer dan 1 meter
over reclame weet ik niks
protocol verschilt altijd wanneer je die krijgt
geen ereronde is alleen met springen
succes vandaag en veel plezier
Charaz schreef:Phylos schreef:er is geen limiet voor inrijden
je mag eerst even door de bak lopen totdat de jury de hand opsteekt
zweep mag niet langer dan 1 meter
over reclame weet ik niks
protocol verschilt altijd wanneer je die krijgt