Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
FrankavdT schreef:Hey Eveline!
Even kijken, misschien ben je met de volgende wedstrijden wel geholpen.
In Uden bij Olympic, daar hebben ze Swanenberg bodems, van de zomer zijn daar altijd wel wedstrijden.
In Liempde, ook fijne zandbanen en vaak 2 proeven.
En in Schaijk, volgens mij houdt Zeeland dit jaar een wedstrijd in Schaijk bij Stal Swanenberg.
In Heeswijk Dinther hebben we in juni ook wedstrijd (2 proeven volgens mij), en dat is ook een goede zandbodem. En Veghel, half juni is ook op een zandbodem, vaak 2 proeven.
Kom je al een heel eind mee dacht ik zo! Maarre... waarom eigenlijk alleen op zand? Op gras moet ze toch ook lopen niet dan?
horseNL00 schreef:Hee meis!
thanx! Ja ik rijd graag op zandbodems. Daar loopt de mijne fijner op en ze heeft bovendien geen ijzers achter. Ik rijd alleen de noodzakelijke grasbodem-wedstrijden![]()
Zeg, jij nog gefeliciteerd he met je behaalde resultaat op de Brabantse!!
x_lieze schreef:Ik heb geen goede ervaringen met Roosendaal, we moeten met ongeveer 30 paarden losrijden in een normale 20 x 40 bak (dat is toch de normale afmeting). Was niet zo heel fijn.
Neonlight schreef:Ja, de M en Z rubrieken vallen daar onder, ooit wordt de L2 ook op een zandbaan gereden.
Liempde is ook een zandbaan als ik me goed herinner.
cinny1 schreef:Hippisch Centrum Hulten in Hulten, buitenringen met Achterberg bodems voor alle klasses.
Urielle schreef:x_lieze schreef:Ik heb geen goede ervaringen met Roosendaal, we moeten met ongeveer 30 paarden losrijden in een normale 20 x 40 bak (dat is toch de normale afmeting). Was niet zo heel fijn.
Als je langs de kantine naar achteren stapt, voorbij de stapmolen, ligt er nog een 20x60 buitenbak ook.
lijkt me erg leuk concours! x_lieze schreef:Daar mocht ik niet komen hoor
moow schreef:Einhoven is altijd zandbodem (dan moeten je wel opletten, niet aalst wat ook onder eindhoven valt, maar de eindhovense manege)
Paula1990 schreef:Wie kent Riel hoe het daar is?