(coupons) vraagjes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

XMaaiike

(coupons) vraagjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-08 18:12

hallo
ik had wat vraagjes, mijn startkaart is aangevraagd en ik hoop dat hij snel binnen is maar goed.
- als je je opgeeft voor een wedstrijd moet je meestal coupons opsturen, stel nou dat je ineens niet meer mee kan doen of op de reservelijst wordt geplaats krijg je je coupons dan ook weer terug(gestuurd)?
- hoelang duurt het ongeveer als je coupons besteld via mijn knhs dat ze binnen zijn?
- als je een vraagprogramma hebt van knhs (op startlijsten) moet je dan coupons naar de contactpersoon opsturen? (ik kan namelijk nergens vinden hoe je je moet opgeven)
- als je 10 winstpunten hebt en je wil een keer in de L1 starten maar bijv. dat ging heel slecht mag je dan de volgende gewoon weer in de B starten?
- ik heb mijn startkaart een 5 weken geleden al aangevraagd alleen hij is nog niet binnen en de manege weet niet hoelang het nog gaat duren, zal ik nu gewoon wachten tot hij binnenkomt of is het handig als mijn moeder even belt (misschien is er iets misgegaan?)

alvast heel erg bedankt voor diegene die me even wil helpen.
ik heb al gezocht op internet (bokt,knhs) maar kon niet echt antwoorden vinden.

Ikdeliefsteh

Re: (coupons) vraagjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 18:14

- als je je opgeeft voor een wedstrijd moet je meestal coupons opsturen, stel nou dat je ineens niet meer mee kan doen of op de reservelijst wordt geplaats krijg je je coupons dan ook weer terug(gestuurd)? bij mij niet
- hoelang duurt het ongeveer als je coupons besteld via mijn knhs dat ze binnen zijn? 3 week
- als je een vraagprogramma hebt van knhs (op startlijsten) moet je dan coupons naar de contactpersoon opsturen? (ik kan namelijk nergens vinden hoe je je moet opgeven) ja
- als je 10 winstpunten hebt en je wil een keer in de L1 starten maar bijv. dat ging heel slecht mag je dan de volgende gewoon weer in de B starten? volgens mij wel
- ik heb mijn startkaart een 5 weken geleden al aangevraagd alleen hij is nog niet binnen en de manege weet niet hoelang het nog gaat duren, zal ik nu gewoon wachten tot hij binnenkomt of is het handig als mijn moeder even belt (misschien is er iets misgegaan?) ja is wel handig

succes

Elisabeth007

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 18:21

als je ineens niet meer mee kan doen dan meld je je eigen gewoon af bij het emailadres wat in het vraagprogramma staat. je kan ook bellen. soms is er weleens vermeld dat ze liever afmelidingen via de mail krijgen.
als ik coupons bestel dan zijn ze altijd binnen een paar dagen binnen.
ja de coupons naar de contactpersoon opsturen.
als je 10 winstpunten hebt mag je over maar die keuze is dan wel definitief. je mag dan niet terug naar de B.
die startkaart aanvragen dat duurt meestal wel 4 weken ofzo, eerst moet het naar de vereniging en die moeten het dan weer naar de knhs sturen. als het nog erg lang duurt dan zou je eens kunnen bellen.

meabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 18:57

ik denk eigenlijk niet dat ze de coupons weer terug sturen als je ziet niet gebruikt. maar ja aan de andere kant je betaald wel voor zo'n coupon, ben benieuwd wat de rest zegt

Elisabeth007

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 19:21

bij mij worden de coupons altijd teruggestuurd met een rekening Clown

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 10:10

kimhaflinger schreef:
- als je 10 winstpunten hebt en je wil een keer in de L1 starten maar bijv. dat ging heel slecht mag je dan de volgende gewoon weer in de B starten? volgens mij wel

dit klopt dus bepaald niet, voortaan even nakijke voor je reageert. Als je eenmaal een klasse hoger bent gestart, kun je niet meer terug, tenzij je HC hebt gereden (buiten mededinging, dus niet voor prijzen of winstpunten).

Carmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 10:14

Nog een vraagje in dit topic, wanneer MÓÉT je over? Als je 30 wp's heb? Of 20?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 10:15

30, maar dat kun je ook opzoeken in het reglement.

Carmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 13:40

Is dat ook het geval met springen..?

CD28

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 13:49

kimhaflinger schreef:
- als je je opgeeft voor een wedstrijd moet je meestal coupons opsturen, stel nou dat je ineens niet meer mee kan doen of op de reservelijst wordt geplaats krijg je je coupons dan ook weer terug(gestuurd)? bij mij niet
- hoelang duurt het ongeveer als je coupons besteld via mijn knhs dat ze binnen zijn? 3 week
- als je een vraagprogramma hebt van knhs (op startlijsten) moet je dan coupons naar de contactpersoon opsturen? (ik kan namelijk nergens vinden hoe je je moet opgeven) ja
- ik heb mijn startkaart een 5 weken geleden al aangevraagd alleen hij is nog niet binnen en de manege weet niet hoelang het nog gaat duren, zal ik nu gewoon wachten tot hij binnenkomt of is het handig als mijn moeder even belt (misschien is er iets misgegaan?) ja is wel handig

succes

Ik weet niet waar jij de info vandaan haalt?? Maar hier staat gewoon onzin tussen..

Coupons worden (bijna) altijd retour gedaan naar de verenigingen. Bij ons worden ze verzameld en tijdens de kringvergadering terug gegeven aan de betreffende verenigingen. Het kan dus best soms even duren maar uiteindelijk komen ze wel terug.

Wat betreft je vraag over het L1 starten en als het slecht gaat weer B. Nee, dit mag absoluut niet. Als je eenmaal L gestart bent moet je in deze klasse blijven rijden. Je moet gewoon pas overgaan als je er echt klaar voor bent dus hoge punten in de B rijdt.

Op het vraagprogramma staat altijd een adres vermeld waar je de coupons naar toe kunt sturen.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 14:02

en 3 weken voor nieuwe coupons is meestal ook niet zo, normaal is het 1 a 2 weken, afhankelijk van de dag dat je het bestelt. Ze worden meen ik op dinsdag uitgeprint en woensdag verstuurd.

XMaaiike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-08 16:11

oké heel erg bedankt allemaal voor de antwoorden.

ramnoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 18:31

Als je via een vereniging rijd ( wat moet anders kun je niet starten) regelen zij de meeste tijd alles voor.

Alleen als na de inschrijfdatum wilt afmelden of op de dag van concours zelf met je alfmelden bij de contactpersoon van de organiserende vereniging.

Dus voor de meeste vragen kun je contact opnemen met het wedstrijdsecretariaat van je club.

Veel succes.