Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kimhaflinger schreef:- als je 10 winstpunten hebt en je wil een keer in de L1 starten maar bijv. dat ging heel slecht mag je dan de volgende gewoon weer in de B starten? volgens mij wel
kimhaflinger schreef:- als je je opgeeft voor een wedstrijd moet je meestal coupons opsturen, stel nou dat je ineens niet meer mee kan doen of op de reservelijst wordt geplaats krijg je je coupons dan ook weer terug(gestuurd)? bij mij niet
- hoelang duurt het ongeveer als je coupons besteld via mijn knhs dat ze binnen zijn? 3 week
- als je een vraagprogramma hebt van knhs (op startlijsten) moet je dan coupons naar de contactpersoon opsturen? (ik kan namelijk nergens vinden hoe je je moet opgeven) ja
- als je 10 winstpunten hebt en je wil een keer in de L1 starten maar bijv. dat ging heel slecht mag je dan de volgende gewoon weer in de B starten? volgens mij wel
- ik heb mijn startkaart een 5 weken geleden al aangevraagd alleen hij is nog niet binnen en de manege weet niet hoelang het nog gaat duren, zal ik nu gewoon wachten tot hij binnenkomt of is het handig als mijn moeder even belt (misschien is er iets misgegaan?) ja is wel handig
succes