Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Want als je overal net voldoende op rijdt ben je immers nog niet toe aan de volgende klasse
Je moet beter rijden als voldoende om een winstpunt te krijgen, want elke winstpunt kan je laatste van de 10 zijn. Als je 10 hebt kan je immers over naar de volgende klasse en iemand die overal net een voldoende op haalt is nog niet toe aan de een hogere klasse!
Suzanne_k schreef:Wat vinden jullie hiervan. Wanneer je het proevenboekje erop naslaat kan je lezen dat een 5 nog een voldoende is maar met allemaal vijfen is het niet mogelijk een winstpunt te halen.
Weet iemand hier misschien meer van?
En wat vinden jullie ervan?
Ik vind dat wanneer de oefening net voldoende wordt gereden er ook geen winst gegeven hoeft te worden
WinBinChes schreef:Als voldoende rijdt zit je in de juiste klasse, maar ben je niet klaar voor de klasse erna. Dus als je in de B alleen maar 5en rijdt, dan rijdt voldoende voor de B. Niet voor de L1. Pas als je goed in de B rijdt kan voldoende in de L1 rijden enz enz...
broertje schreef:Ik zie het altijd zo, een 5 is voldoende voor de klasse waar je in rijdt alleen nog niet goed genoeg voor een niveau hoger en een 6 is genoeg om over te gaan naar de volgende klasse.

asjemenou schreef:Ja, dus als je 150 punten bij elkaar rijdt dan vind jij dat je een voldoende proefje gereden hebt?
(niet aanvallend bedoeld hoor, maar volgens mij valt bij de meeste jury`s een 5 toch echt niet onder de voldoendes, ookal staat in het boekje van wel)
Ik zie toch geregeld echt heel erg slecht proeven voorbij komen op wedstrijden, en toch zitten ze bijna allemaal boven de 150, een uitzondering nagelaten, maar dat zijn toch echt geen proeven die voldoende gereden zijn.

WinBinChes schreef:Asjemenou, dat is hoe de KNHS redeneert. Niet hoe wij redeneren. Ik vindt 150 bar slecht, maar het is voldoende voor de klasse waarin je rijdt. Dat zegt de KNHS. Dan kan je daar zelf anders over denken.
Ik ben het helemaal met je eens hoor, maar zo staat het nu eenmaal in de regelementen
Suzanne_k schreef:WinBinChes schreef:Asjemenou, dat is hoe de KNHS redeneert. Niet hoe wij redeneren. Ik vindt 150 bar slecht, maar het is voldoende voor de klasse waarin je rijdt. Dat zegt de KNHS. Dan kan je daar zelf anders over denken.
Ik ben het helemaal met je eens hoor, maar zo staat het nu eenmaal in de regelementen
zijn de regelementen dan niet wat krom?