Paarden voor paarden!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

tjady

Paarden voor paarden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-08 11:13

Mijn bijrijdster Marijke kwam gisteren thuis van de wedstrijd in Zwaagwesteinde. Ze heeft 2 proeven in de B gereden waarvan één 189 en een derde prijs. Nu hebben wij een afspraak dat we eventueel prijzengeld opsparen en uitgeven aan onze paarden.
Nu kwam ze met het sublieme idee om het prijzengeld dat we winnen voortaan te sparen en één keer per jaar te doneren aan Brooke Hospital. http://www.brooke.nl/

Een geweldig idee volgens mij. Dus vanaf nu sparen wij hiervoor.
Wat vinden jullie hiervan? Wie doet als zoiets, maar vooral: Wie wil er mee doen. Je kan in dit topic elke keer aangeven als je weer iets gewonnen hebt. Een deel van je prijzengeld kan natuurlijk ook.

Marijke heeft gisteren de aftrap gegeven. 15 euro voor:

Paarden voor Paarden.

Moderatoropmerking:
Dit is een heel leuk initiatief. Let er wel even op dat er via Bokt geen inzamelingen gehouden mogen worden. Uiteraard kan iedereen wel voor zichzelf bepalen om een donatie aan Brooke te doen.

Zeeuwtje68

Re: Paarden voor paarden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 11:21

Heel goed idee, alleen doe ik niet aan wedstrijden. Maar vind het heel goed om de paarden daar een handje te helpen. Die hebben het al zo zwaar met al dat zware werk enz.....
Hoop dat er veel volgen. Die willen doneren voor Brooke.
Ik doe het al!

xxNANDOxx

Re: Paarden voor paarden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 19:23

ik vind het een heel goed idee van je..!! Haha! OK dan!
ik rijd bij de pony's, maar anders had ik hier wel aan me gedaan..Knipoog

ik hoop dat er nog veel mensen volgen..