Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dus dat zou ik even aan een DA vragen. Kylan schreef:Eerlijk gezegd zou ik niet op wedstrijd gaan
Scum schreef:De manen trekken/knippen zodat ze in ieder geval wel gelijk zijn. kan je 1 of 2 punten kosten in de verzorging maar als je voor de rest goed rijdt moet dat geen probleem zijn.
Maar ik zou eerst even onderzoeken waar die allergie vandaan komt. Zit het echt wel alleen op de hals? Als het ook op de rug zit wil je daar geen zadel op leggen Dus dat zou ik even aan een DA vragen.
De manen trekken/knippen zodat ze in ieder geval wel gelijk zijn. kan je 1 of 2 punten kosten in de verzorging maar als je voor de rest goed rijdt moet dat geen probleem zijn.
Maar ik zou eerst even onderzoeken waar die allergie vandaan komt. Zit het echt wel alleen op de hals? Als het ook op de rug zit wil je daar geen zadel op leggenDus dat zou ik even aan een DA vragen.
Of denk ik nou verkeerd? Veraaa_ schreef:Geen antiklit meer gebruiken dan! Maar je mag toch ook geen anti klit gebruiken voordat je knotjes gaat makenOf denk ik nou verkeerd?

Ik doe zelf altijd glans (anti klit) op een borsteltje sprayen (of doekje) en ga nog even mijn gehele paard hiermee langs op wds, misschien doet de TS dat ook en heeft haar paard daar een alergische reactie op.
) wel altijd antiklit voor de vlechten voor het knotten hoor. Werden ze veel mooier. Hengstenvlecht gebruik ik nooit antiklit dan zakt ie eruit.
Veraaa_ schreef:Geen antiklit meer gebruiken dan! Maar je mag toch ook geen anti klit gebruiken voordat je knotjes gaat makenOf denk ik nou verkeerd?

anniee schreef:Gewoon lekker invlechten
Als ze de kale plekken zien krijg je daar neem ik aan geen aftrek voor en het geheel staat wel verzorgder. Onze welsh met eczeem had afgelopen jaar hoogzomer ook kale plekjes en niet overal mooie knotjes wegens afgeschuurde manen maar toch altijd een 7 of 8 voor verzorging
Bedoel je overigens dat onder de manen die ge-antiklit zijn de kale plekken zitten, of dat ze kale plekken heeft door het gebruik van de antiklit?
Wist neit dat er paarden waren die daar niet tegen konden eigenlijk!
En nu hij geschoren is komt het dan direct op de huid en daar kon hij bij deze blijkbaar niet zo goed tegen
xannemijn schreef:De wedstrijden over slaan.