Anky zingt in kur..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Anky zingt in kur..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 20:31

ik had het vanmiddag met mijn tante over de nieuwe kur van anky, toen kwamen we op haar kur, waarin ze zelf een stukje zingt. het kwam er op neer, dat als zij haar stem gebruikt, haar paard toch een soort van 'hulpen' kán geven. het paard is gewend aan haar stem.. hier heb ik eigenlijk nooit zo over nagedacht, maar mag dat dan wel? (blijkbaar wel, want ze heeft hem toch vaak gebruikt)
wat vinden jullie hiervan?

Wall_

Re: Anky zingt in kur..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 20:36

Anky en zingen? *LOL*
Maar áls het echt zou helpen bij haar kur, zou ik het nogal oneerlijk vinden. Het paard moet gewoon op de hulpen reageren, niet op de stem. En al helemaal niet op dat niveau .Lachen Dan moet je toch wel een proef kunnen rijden zonder stemhulpen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 20:38

Heb je de nieuwe kur van Isabell al gehoord? Daar wordt bijna alleen maar in gezongen Haha!
Nee, ik denk niet dat het zover gaat dat Sali dat als hulp ziet Haha!

lascolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 20:39

Hahah is dat echt zo? wel grappig als dat zo is.. maar ik vind het best kunnen hoor, want het lijkt mij dat het toch niet veel helpt in een kur

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 20:40

nou ja zingen, meer dan lalalala is het niet, maar het is toch haar stem die hij hoort.. (mischien iets rustgevend voor het dier?) ik heb er eigenlijk nooit over nagedacht, maar nu heb ik wel zoiets tjsa, het is wel haar stam die hij hoort, die hij gewend is..

@Cayenne, nee nog niet gehoord, maar zingt ze dat ook zelf dan?

het is niet om te zeuren oid hoor Lachen

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 20:41

Onder welke steen heb je de afgelopen jaren gelegen TS? Knipoog

Inmiddels is dit de 'oude' kur van Anky waar ze in zingt. En ja het kan een hulpmiddel zijn en ook ja, het mag.

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 20:42

In zekere zin heb je misschien wel gelijk.... Maar dat geldt idem voor de muziek. Als je een kür maar vaak genoeg rijdt dan zal het paard waarschijnlijk wel muziek associeren met bewegingen/overgangen die erbij horen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 20:43

Rhodos schreef:

Inmiddels is dit de 'oude' kur van Anky waar ze in zingt. En ja het kan een hulpmiddel zijn en ook ja, het mag.

waar gaat dit nou weer over? ik zeg dat ik dáár niet over heb nagedacht, wil niet zeggen dat ik de kur zelf nooit gezien heb toch? ik weet dat dit de oude kur is.. ben niet achtelijk, en leef ook niet in een grot of onder een steen..

Emilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 20:43

Denk niet dat het iets rustgevends is voor Salinero. Lalalalalala me suf op mijn paard. Helpt ook niet Clown

Emilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 20:45

Kelly_ann schreef:
In zekere zin heb je misschien wel gelijk.... Maar dat geldt idem voor de muziek. Als je een kür maar vaak genoeg rijdt dan zal het paard waarschijnlijk wel muziek associeren met bewegingen/overgangen die erbij horen.

Dat geloof ik ook wel maar dat gelalalala zal er echt niet in verwerkt zijn met het idee dat het paard er iets aan verbindt. Volgens mij doet ze het namelijk maar een klein stukje tijdens een galopappuyment.

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 20:46

dees_daan schreef:
Rhodos schreef:

waar gaat dit nou weer over? ik zeg dat ik dáár niet over heb nagedacht, wil niet zeggen dat ik de kur zelf nooit gezien heb toch? ik weet dat dit de oude kur is.. ben niet achtelijk, en leef ook niet in een grot of onder een steen..

Sorry ik heb je niet willen beledigen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 20:54

Rhodos schreef:
dees_daan schreef:

Sorry ik heb je niet willen beledigen...

ik reageerde ook wat te geirriteerd, maar ik verdiep me niet zo in wie, welke kur heeft.. deze kende ik al een hele tijd, heb de nieuwe ook al gehoord, maar verder maakt het me niet echt uit, wie op welke muziek rijd. is het toevallig op tv, dan kijk ik, maar thats it.. om dan meteen te zeggen dat iemand onder een steen leefd.. ik kijk liever naar andere takken van de paardensport Lachen

het was dus puur het idee van, ja daar heb je opzich wel gelijk in, dat was nog niet in me opgekomen, en nu dus de vraag wat jullie daar van vinden Lachen

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 21:01

Wat ik ervan vind? Ik vind er niets aan maar wel slim. Ik denk dat het wel van invloed is op het paard ookal is het maar zo'n klein stukje.

Muffin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 09:54

hahaha dat ge -laalalalaalalaaaa van Anky zal het Sali wel niet als hulp hebben gezien Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 19:38

Muffin_ schreef:
hahaha dat ge -laalalalaalalaaaa van Anky zal het Sali wel niet als hulp hebben gezien Haha!

het hoeft ook niet als hulp gebruikt te worden..

Otjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 19:41

oooww Saliee gaaa maaaaaaaaaaaar in draaaaaaaaaaaaaaf! (oke dat zingend lezen Clown )
Sorry Melige bui ROFL

Maar ik denk ook niet dat Sali het niet als hulp ziet hoor! Tenzij ze zingt wat ik hierboven heb getypt, maar dat zal wel niet haha Knipoog