wanneer inschrijven voor een wedstrijd?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Showtime_

wanneer inschrijven voor een wedstrijd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-08 13:09

Ik heb een beetje een domme vraag maar weet het echt niet meer, heb 4 jaar geleden voor t laatst wedstrijd gereden Bloos

Maar de vraag: Hoelang van te voren kan je je inschrijven voor een wedstrijd? Vroeger keek ik in de P&S achterin volgens mij en zodra ze erin stonde schreef ik me in. Nu kijk ik op knhszuidholland maar daar staan de wedstrijden al voor een jaar vooruit op..

Ik wil wel graag optijd zijn zodat het nog niet vol zit..
Laatst bijgewerkt door Showtime_ op 21-01-08 13:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Zesiram

Re: wanneer inschrijven voor een wedstrijd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 13:11

Dat hangt er vanaf hoe druk het is Knipoog De ene wedstrijd zit al een half jaar van te voren vol, de andere kan je nog een week van te voren bellen en dan kan je er nog tussen. Dat is een kwestie van ervaring op doen. Ik bel altijd even naar het secretariaat, dan kom je een heel eind verder.

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 13:12

ik doe het meestal een maand van te voren, maar rijd de meeste wedstrijden bij eigen vereniging, dus daar kom ik vrijwel automatisch op de lijst.

UrielleJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 13:13

Ik schrijf zelf aan het begin van het seizoen alles in voor dat seizoen. En net als nu is er een wedstrijd gecancelled half februari en daar kon ik nog ergens anders bij maar daar hoef je ook niet overal op te rekenen.
Ik weet wedstrijden in augustus die rond maart al vol zitten Scheve mond

Showtime_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-08 13:14

Ja dat heb ik nu ook wil eerst even bij eigen vereniging starten.. Nou dan ga ik bij wedstrijden die ik graag wil rijden gewoon alvast bellen naar het secetariaat.

Urielle, als dat kan doe ik dat ook maar denk ik, ik dacht alleen dat het raar zou staan nu al in te schrijven voor april bijvoorbeeld

UrielleJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 13:17

Dat is geen probleem hoor! Ik krijg eerdaags weer de kalender en dan doe ik mijn inschrijvingen er ook gelijk uit.

kaatjemuts

Woonplaats: in een klein onuitspreekbaar gehuchtje in friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 13:23

hier in friesland geldt dat je je inschrijft tussen 8 en 4 weken voor de wedstrijddatum. Het is, bij ons dan, gebruikelijk dat de inschrijvingen via het wedstrijdsecretariaat van je rijvereniging/ponyclub gaat... Soms moet je binnen een tijdsbestek van 2 weken opgeven, anders sta je automatisch op de wachtlijst...dit staat dan wel aangegeven op het vraagprogramma en die is meestal te vinden op www.startlijsten.nl.
Succes met je wedstrijden! Haha!