Had een dressuurwedstrijd in Luttenberg, ja met dat inieminie kleine inrijstukje.
Aangezien het bij mijn lieve 3 jarige niet uitmaakt of je wel of niet inrijd ik haar
2 rondjes laten stappen en 2 rondjes laten draven en hopla de proef in.
(ze vind toch alles eng..nu is ze nog lekker voorwaarts ook haha)
Proefje gereden en het ging heerlijk, afgezien van een kruisgelop
op rechts welke niet charmant door mij gecorrigeert werd. (2 x 3 punten)
Maar links, haar moelijke kant, ging super en kreeg 2 x 7.
Maar ja, kom de ring uit staat daar een man met een chipmeter.
Hij gekeken en vroeg naar paspoort.. verdorie vergeten maar ja geen probleem
woon dichtbij dus ben later terug gegaan om paspoort te laten zien.
Ook de entingen waren, na mijn mening, goed dus niets om zorgen over te maken.
Begon hij over de BASIS enting. Mijn 3 jarige is, volgens paspoort, in 2006 (bij haar vorige eigenaar)
ge-ent. Daarna in 2007 ook nog bij haar vorige eigenaar en een week geleden bij mij.
(Ik heb haar sinds augustus 2007 in mijn bezit).
Dus ik dacht dat zit wel goed, blijkt dus dat in haar paspoort geen dubbele (of basis) enting staat
en daarom ben ik gediskwalificeert... Kan het wel oplossen door naar haar vorige dierenarts te bellen
om te vragen of ze basisentingen heeft gehad en anders moet ik haar voor 30 januari nogmaals laten enten. "Gelukkig"had ik geen winstpunten (169 en heel trots hoor) dus kon er om lachen en heb weer wat geleerd. Maar zijn er mensen die dit ook mee hebben gemaakt???
En best banketstaaf als je goede punten hebt gehaald en die tellen niet mee door zoiets vreemds...
p.s: de man vertelde nog met een brede glimlach
dat ik nog een brief thuis kreeg met wellicht een boete
... schatje he, die man..hihi
. Was trots op mijn meisje dus mijn dag kon niet meer stuk.
als jij zegt een enting gaat hij niet vragen/controleren of dat beest zijn basisenting wel heeft gehad hoor...
Denk ik het nu snap.