Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En (checkte je profiel even
) je hebt behulpzame stalgenoten hoor
Noukie schreef:uit je hoofd leren
of stalgenoten lief aankijkenEn (checkte je profiel even
) je hebt behulpzame stalgenoten hoor
alleen als ik ergens anders wil gaan starten zal het iets moeilijker worden 
sherrie schreef:ja op stal zal het vast ook wel lukkenalleen als ik ergens anders wil gaan starten zal het iets moeilijker worden
Maar ik was benieuwd of meerdere mensen zonder voorlezer starte en hoe hun dit dan doen
Vaak is dat wel het geval hoor, zeker als je niet zo ver weg hoeft..
maar er na je proef nog steeds is
. Gewoon te beroerd om je even voor te lezen, zo flauw
. Ikzelf heb eerder echt zooooveeeel mensen gered door hun een proefje voor te lezen, stelt toch niks voor die 5 minuutjes???!!!
ponyparadijs schreef:Nou ik weet het niet hoor maar ik ga altijd als voorlezer mee op wedstrijd. En kan je vertellen dat het zel eens mijn strot uit komt als er weer eens iemand naar me toe komt om te vragen of ik hem/haar ook wil voorlezen. Zeg ook rustig nee. Soms heb ik er gewoon geen zin in om andere ook nog eens voor te lezen.
Bovendien vraag ik me af in hoeverre je op een vreemde voorlezer kan rekenen!!
LisaB schreef:ponyparadijs schreef:Nou ik weet het niet hoor maar ik ga altijd als voorlezer mee op wedstrijd. En kan je vertellen dat het zel eens mijn strot uit komt als er weer eens iemand naar me toe komt om te vragen of ik hem/haar ook wil voorlezen. Zeg ook rustig nee. Soms heb ik er gewoon geen zin in om andere ook nog eens voor te lezen.
Bovendien vraag ik me af in hoeverre je op een vreemde voorlezer kan rekenen!!
Oh jij bent er dus zo een!! Wat maakt dat nou uit????? Niet iedereen heeft de luxe dat er altijd maar iemand mee gaat en de halve dag voor je moet opdraven. Het is maar 5 minuutjes hoor, en soms 2 x, zo wat!!!!!!
LisaB schreef:Leuke sport he, dat paardrijden. Gezellig met z'n allen je hobby uitoefenen/. Jammer dat elkaar helpen daar niet bij hoort voor sommigen