wedstrijd lokatie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kinky01

wedstrijd lokatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-08 15:21

Hoi,

Wie heeft er ook zo'n zeikerd van een paard wat op wedstrijd echt overal op kijkt?
Die van mij gaat niet langs ramen of jury hokjes! Best lastig op wedstrijd...... Lachen
Toch zal ze er aan moeten wennen......

Iemand met dezelfde ervaringen en misschien tips?

lexsus

Re: wedstrijd lokatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 14:15

Aan je onderschrift te zien gaat het toch best goed --> B+6.
De tip die ik vaak hoor, is veel gaan. Schrale troost, maar dat schijnt de remedie te zijn.
Sterkte ermee.

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 23:12

Hoe reageer je zelf op die hokjes en ramen?
Het kan namelijk zo zijn dat jij je al gaat voorbereiden op de schrikreactie van het paard (, omdat je weet dat het komt), waardoor je het paard juist de bevestiging geeft dat het daadwerkelijk eng is.
Hoe is je ademhaling? Blijf je ontspannen recht op zitten? Neem je niet ineens je teugels meer aan?
Het kunnen hele kleine verschillen zijn, die je paard al wel voelt.

AtSeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 15:46

Bij mij is dat ook altijd lastig, ik kan hem ook niet meer om mijn binnenbeen heen rijden om bijv een schouderbinnenwaarts te rijden omdat meneer zich gewoon wegdrukt. In de zomer heb ik dit probleem overigens niet. Ik ben tot nu toe iedere 2 weken op wedstrijd gegaan en de locaties waar ik nu een paar keer ben geweest gaan goed, verder is het een ramp. Haha!