) . Ik had haar gisteren nog even gereden en de lange rit terug uit het hoge noorden en dat ging best goed. We moesten vandaag naar Tilburg, voor mij de 1e keer daar. Wel had ik al op de startlijst gezien dat ik dezelfde jury had als vorige keer en aangezien ik daar toen niet zo over te spreken was was ik daar niet blij mee. Maar, met losrijden liep Raimaer erg lekker en ook over de proef was ik eigenlijk best te spreken. Ze gleed een keer uit in de galop door een gladde bodem en de middendraf kwam er niet bijzonder uit, maar de rest ging netjes. Helaas dacht de jury er anders over, ik had 149 punten met opnieuw veel zessen en vijven en 3 zevens (voor onderdelen die ook echt goed gingen). Jammer dus, maar wel tevreden over de proef. Helaas kwam ik er bij het afzadelen achter dat ze door de voorsingel een drukking had gekregen achter de elleboog, een flinke open plek en het deed ook echt zeer; ik mocht er niet aankomen. Maar voorzichtig schoongemaakt en wat acederm erop maar ik voel me zo stom! Ik heb in 25 jaar nog nooit een drukking veroorzaakt, en nu dus wel. En dan heeft ze toch nog zo haar best gedaan in de proef, ik kon wel janken toen ik het zag. Bah!