'Openbare' onderlinge wedstrijd omgeving Zaanstad/Heemskerk

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JKiya

'Openbare' onderlinge wedstrijd omgeving Zaanstad/Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-08 12:48

Hallo allemaal,

Sinds 1,5 jaar heb ik een arabische merrie van nu 10 jaar die nauwelijks bereden was. Inmiddels hebben we veel vooruitgang geboekt en gaat het ook steeds maar beter. Nu begin ik erover te denken om te gaan starten, waarschijnlijk in 2009 zodat ik alles goed kan bevestigen.
Maar ik ben nog nooit met mijn paard op vreemd terrein geweest en wil dus graag eerst eens ergens een losse les meerijden of aan een onderlinge wedstrijd meedoen om te kijken hoe dit gaat, voordat ik er een hele hoop geld aan uitgeef. Probleem is dat veel manege's officiele of FNRS wedstrijden organiseren en dat je ook voor die FNRSwedstrijden weer lid moet worden. Vandaar mijn vraag:

Wie weet een manege in de omgeving van Zaanstad/Heemskerk/Uitgeest/Beverwijk etc waar je als buitenstaander mee kunt doen aan een onderlinge wedstrijd?

Groetjes en Bedankt!

Edit: Ik weet in ieder geval dat het op manege Veldt en De Delft niet kan.

beenjesshar

Re: 'Openbare' onderlinge wedstrijd omgeving Zaanstad/Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 20:29

hoi hoi

je kan donateur of rijdend lid worden bij de commandeurs in heemskerk ,
daar kan je dan mee doen aan de onderlinge wedstrijden zowel dressuur en springen .
dit is hun website
commandeurs.come2me.nl.

het is er altijd erg gezellig en je krijgt na afloop van een proef commentaar
van de jury persoonlijk wat ik zelf erg waardeer

en kwa prijs valt het daar ook er mee

misschien tot bij de commandeurs

groetjes

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-08 10:03

Bedankt voor je reactie maar dan moet ik dus inderdaad weer lid worden en ik ben dus op zoek naar een manege waarbij dat niet nodig is, zodat ik alleen kan kijken hoe het op vreemd terrein gaat voordta ik ergens lid van wordt!

Misschien heeft iemand anders nog een optie?

beenjesshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 09:45

hoi hoi

donateur ben je al voor 18 euro per jaar dus dat valt nog te overwegen neem ik aan .
zit zelf ook een beetje met het zelfde probleem , dat je nergens zomaar meer mee kan doen dat was vroeger wel anders
groetjes

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-08 09:48

Bedankt voor die info, ik had er verder niet naar gekeken omdat donateur worden vaak net zo duur is als lid worden! 18 euro is ook zeker te overwegen.