Aanvraag startkaart; welk nummer invullen bij 'stamboeknumme

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

rianne6

Aanvraag startkaart; welk nummer invullen bij 'stamboeknumme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-07 12:23

Hallo,

Zoals de titel al zegt ik moet een aanvraagformulier invullen voor een KNHS-startkaart.

Ik moet het stamboeknummer van de vader van mijn Fjord invullen. Zijn vader is Sverre. Wie weet wat ik precies in moet vullen want er zijn heel veel verschillende nummers.

Heb het stamboek al ge-emaild en die zeggen dat I-67 voldoende is. Is dit óók voor de KNHS voldoende informatie?
Vond namelijk op de volgende site:www.pve.nl dit levensnummer bij Sverre: 5280150I-67----
528 staat voor nederland
0150 staat voor het stamboek
en I-67---- staat voor import en de streepjes zijn opvulling omdat in nederland de paarden een levensnummer van 8 cijfers hebben

Wie kan mij uitleggen welk nummer ik nodig heb voor de aanvraag van een startkaart?

Kelly_ann

Re: Aanvraag startkaart; welk nummer invullen bij 'stamboeknumme

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 12:28

Ze vragen volgens mij naar het levensnummer op het startkaartformulier, ik zou dat dus invullen.
Op de kopie van je paspoort staat het ook, dus als een ander nummer nodig is kan de KNHS die er zelf uithalen.
Mocht het niet kloppen nemen ze toch contact met je op.

rianne6

Re: Aanvraag startkaart; welk nummer invullen bij 'stamboeknumme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-07 12:36

Bedankt!
Ik hoorde van een aantal mensen dat levensnummer en stamboeknummer hetzelfde zijn maar in het paspoort van mijn Fjord staat bij het levensnummer van Sverre alleen dit: I-67--