Foutje op Mijn KNHS??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bren79

Foutje op Mijn KNHS??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-07 21:49

Ik wilde kijken hoe mijn standen waren op mijn KNHS of in elk geval tot wanneer ze bijgewerkt waren.
Nu ben ik toevallig bij 2 verenigingen lid waarvan ik bij 1 van die verenigingen uitkom in de wedstrijden.
Maar die vereniging kan ik nu dus niet selecteren en dus ook mijn standen niet bekijken, de andere vereniging wel maar daar kom ik dus niet uit in de wedstrijden.

Hebben meer mensen hier last van?

OemmiejO

Re: Foutje op Mijn KNHS??

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 22:13

Ja, heb ik ook. Ja Geen idee waarom dit is.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 00:09

En ik dacht nog dat het kwam doordat ik afgemeld ben bij de ene vereniging en per januari aangemeld word bij de andere vereniging. Gekke is wel dat de oude vereniging inmiddels uit het keuzelijstje is en de nieuwe stond er al een hele tijd bij.

Ach ik weet mijn standen wel uit mijn hoofd, maar wilde weten of een winstpunt verwerkt was....

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 14:57

Ik kan wel inloggen, maar bij mij staat er helemaal geen vereniging of keuzemenu meer Nagelbijten / Gniffelen . Ik wissel ook van vereniging per 1/1 en vorige week waren mijn standen al verwijderd door de KNHS. Dat wordt eind van het jaar / begin volgend jaar weer hersteld (dat was het antwoord dat ik kreeg op mijn mail Lachen ).

SuuZzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 15:03

Zoals je kunt zien als je ingelogd bent staat er aan de linkerkant van de pagina: Wegens technische problemen kan het saldo niet worden weergegeven.

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 15:05

SuuZzel schreef:
Zoals je kunt zien als je ingelogd bent staat er aan de linkerkant van de pagina: Wegens technische problemen kan het saldo niet worden weergegeven.

Zelfs dat staat er bij mij niet .

Vadisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 16:13

SuuZzel schreef:

Maar dat is toch het saldo dat je op je sportpas hebt?
Heeft volgens mij niets met je combinatiestand te maken.

mait

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 19:47

he!
ik had het topic gelezen en ging eens even zelf kijken...
nou ik kan dus ook niets zien! haha Bloos
ik schrok me dood! ik heb mijn ponystartkaart afgemeld en ga verder bij de paarden (die is aangevraagd). ik dacht al: hebben ze me dan uit het bestand gegooid? ik ben vandaag nog op wedstrijd geweest (mijn laatste pony wedstrijd!) haha Knipoog
hoop dat het allemaal weer goed komt Clown

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 20:00

Ziolette schreef:
Ik kan wel inloggen, maar bij mij staat er helemaal geen vereniging of keuzemenu meer Nagelbijten / Gniffelen . Ik wissel ook van vereniging per 1/1 en vorige week waren mijn standen al verwijderd door de KNHS. Dat wordt eind van het jaar / begin volgend jaar weer hersteld (dat was het antwoord dat ik kreeg op mijn mail Lachen ).

Dit heb ik ook! En daar baal ik van want ik wil nieuwe coupons bestellen! Hoop dat de KNHS snel alles bijwerkt...

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 18:28

Updatje: mijn nieuwe vereniging is toegevoegd en ik kan coupons bestellen!

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 08:26

Kaat18 schreef:
Updatje: mijn nieuwe vereniging is toegevoegd en ik kan coupons bestellen!

Mijn nieuwe vereniging is toegevoegd maar ik kan alleen coupons bestellen voor het paard dat ik afgemeld heb Verward ?

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 11:18

Bij mij duurde het een paar weken voor het paard waarmee ik me wilde afmelden verwijderd was...
Komt denkt ik gewoon door de oudejaars drukte, zal vanaf januari allemaal wel weer beter werken Ja

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-07 12:20

Tsja gister kon ik helemaal niet op Mijn KNHS komen, en bij mij is er ook niks veranderd of dergelijke dus erg vreemd, gelukkig dat ik zelf alles bewaar en bijhoudt, heb nl geen zin om door andermans fouten in de problemen te komen(heb 1 keer eerder gehad dat ik een brief kreeg dat ik niet in de volgende mocht uitkomen, bleek later dat er coupons van 1 wedstrijd nooit was binnengekomen bij hun)

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 15:09

Ziolette schreef:

Ik heb precies hetzelfde... Maar wilde coupons bestellen en dat lukt ook niet meer..

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 15:19

Er staat ondertussen een keuzemenu en mijn nieuwe vereniging, maar helaas mijn actieve wedstrijdpaard staat er niet bij en mijn afgemelde E-pony wel..... Mailtje naar de KNHS gestuurd en ik krijg van beide startkaarten en coupons want er was iets fout gegaan. Van de afgemelde pony hoef ik ze niet te betalen aangezien ik op tijd was met afmelden.

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-08 14:55

Het is maar goed dat mij dit begin december was opgevallen want wat blijkt nu de KNHS heeft mij zomaar afgemeld zonder dat ik of mijn vereniging hier iets vanaf weet.

Ik heb wel heel leuk voor de startkaarten van dit jaar een nota gekregen om te betalen, maar mijn vereniging heeft mijn naam niet op de lijst staan, heb er zonet achteraan gebeld en ik blijk ineens per 31-12-2007 te zijn afgemeld, en daardoor kan ik nu officieel ook geen wedstrijden starten, dus afgemeld waardoor geen idee maar wel leuk een nota sturen voor de startkaarten Boos!

DaphneL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 19:31

Dat klinkt een beetje hetzelfde als wat er bij mij gebeurd is Bren79. Na dit topic had ik toen ook gekeken op mijn KNHS en bij mij waren ook m'n verenigingen verdwenen, maar ik dacht, ach ik ben niet de enige dus zal wel foutje in het systeem zijn.
Nou werd ik dus van de week door mijn wedstrijdvereniging gebeld, omdat ik ook bij hen van de lijst verdwenen ben. Ik had gewoon geld overgemaakt naar hen voor mijn startkaart e.d, maar die konden zij dus niet voor mij betalen. Zij zouden er achteraan gaan, dus ik ben benieuwd. Ik heb dan alleen geen rekening van mijn startkaart gekregen van de KNHS..
Het schijnt van de zomer ook al gebeurd te zijn bij mijn vereniging, dat iemand zomaar was afgemeld nadat ze een adreswijziging had doorgegeven. Maar ik heb gewoon helemaal geen wijzigingen doorgegeven aan de KNHS het afgelopen jaar voor zover ik weet.
Nu start ik voorlopig toch niet met mijn paard, dus voor mij is het niet zo'n drama, maar leuk is anders. En zeker als het bij meer mensen gebeurd, vind ik wel een beetje apart.

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 23:39

Juntos staat bij mij niet vermeld en ik kan dus geen startcoupons bestellen en de standen niet raadplegen. We zijn er al een aantal maanden mee bezig met de KNHS. Probleem is dat hij er bij hun wel in staat. Het is nu doorgestuurd naar het bedrijf dat internet voor ze verzorgt oid.

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 11:16

KNHS is momenteel lekker bezig zeg Nagelbijten / Gniffelen
Ik heb een paard afgemeld, duurde even eer hij in het systeem verwijderd was... maar nu (sinds het nieuwe jaar) is het andere paard, waar ik nog wél een startkaart mee heb, ook ineens verwijderd Verward

Van de week maar weer even bellen Clown

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 11:24

_10_ schreef:
KNHS is momenteel lekker bezig zeg Nagelbijten / Gniffelen
Ik heb een paard afgemeld, duurde even eer hij in het systeem verwijderd was... maar nu (sinds het nieuwe jaar) is het andere paard, waar ik nog wél een startkaart mee heb, ook ineens verwijderd Verward

Van de week maar weer even bellen Clown

Ik zou vandaag nog bellen, want ik kijk er niet gek van op als ze je andere paard ook afgemeld hebben en je nu dus niet mag starten Bloos.

Dat van de site had ik dus vorig jaar oktober/november Boos!. Nu staat mijn actieve wedstrijdpaard gelukkig weer op de site vermeldt. Ik kreeg ook nieuwe coupons ene startkaart thuisgestuurd voor het afgemelde paard, die fout is ondertussen ook weer rechtgezet.

westerwind

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 12:39

Ook bij mij stond mijn huidige paard opeens niet meer vermeld. Boos! Vorig jaar reed ik nog twee paarden en ik heb er één afgemeld.
Ik heb de KNHS gebeld en kreeg direct iemand aan de telefoon Duivel . Zij kon mij vertellen dat ik nog wel met mijn huidige paard geregistreerd sta, maar waarom dat niet op mijn KNHS staat kon ze niet zeggen (maakt me ook niet zoveel uit, als ik maar mag starten! Knipoog )
Er zal op dit moment dus wel een 'foutje' zitten in Mijn KNHS.. Haha! ..

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 14:56

mijn wachtwoord doet het ineens niet meer:+

Lianne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 09:46

Ik keek van de week op Mijn KNHS en zag dat de winstpunten niet klopte, had de laatste wedstrijd 210 en 205 punten en ze hadden er 4 wp bij opgeteld i.p.v. 5. Ik had ze een mailtje gestuurd en dezelfde kreeg ik antwoord dat het een foutje was en dat ze het gecorrigeerd had.
Het staat nu ook goed Knipoog

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 09:51

Ik ben helaas nog steeds onbekend, ben er wel achter waarom want ik ben afgemeld bij mijn oude vereniging maar de nieuwe had mijn combinatienummers nog niet doorgegeven....dus das wel logisch dat ik niet op mijn knhs bekend ben! Alles is ingestuurd dus nu is het "geduldig" afwachten....

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 09:55

Bij mij is het ook weer feest, van de week stond mijn stand er keurig op bijgewerkt tot 9/12 en nu zijn er geen standen meer te vinden Rolleyes .