Parkings wedstrijd terreinen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

worteltje

Parkings wedstrijd terreinen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-07 23:12

Aangezien ik volgend jaar een andere auto ga aanschaffen kwamen we vandaag bij de volgende discussie waarom ik beter wel een 4x 4 zou kopen.
Volgens mijn collega zit je op een wedstrijd terrein heel vaak in de prut en dan rij je er met een 4x 4 zo uit.
Akkoord .Mijn collega rijd dan ook lrv in belgie dus vaak bij de stoppelvelden.
Maar ik ben me ervan bewust en zou dan ook een beetje uitkijken waar ik wedstrijd zou willen rijden en zo de prutvelden eventueel willen vermijden.
Ik heb het idee dat het in nederland er toch beter bij ligt.

Zitten jullie meer vast dan wat anders ?
En is het wat te doen mits je wat uitkijkt welke wedstrijden je beter vermijd?

insun

Re: Parkings wedstrijd terreinen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 23:46

In de 3 jaar dat ik wedstrijden rijd, heb ik welgeteld 1 keer echt vastgezeten en heeft een tractor me naar de weg moeten slepen en 1 keer bijna; er kwam een wolkbreuk uit het niets en parkeerterrein was inderdaad een stoppelveld.
Hier in de regio zijn inderdaad meerdere slechte parkeerterreinen bij de buitenwedstrijden( stoppelvelden of weiland). Gelukkig heeft het weer tot nu toe redelijk meegewerkt. Bij de indoorwedstrijden is de parkeergelegenheid meestal wel goed, dus daar heb ik nog nooit problemen gehad.
Het vervelende is echter dat de wedstrijden waar ik (bijna) vastgezeten heb, de mooiste concoursen zijn. Deze blijf ik dus absoluut rijden. De wedstrijden die ik mijd, zijn diegene met slecht (bv. ongelijk) terrein om te rijden of de wedstrijden met maar weinig plaats, waardoor je met 40 combinaties op 100 vierkante meter moet losrijden.

worteltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-07 12:52

oke dat is al een duidlijk verhaal.
maar ik wil er nog.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 21:12

Ik heb nog nooit vastgehangen. Maar ik moet ook zeggen dat ik zelfs 's zomers de accomodaties met zandringen opzoek en dat zijn ook de wedstrijden waar ze over het algemeen een gewone fatsoenlijke parkeerplaats hebben. Ik ga juist in Nederland starten o.a. omdat ik geen zin heb in die maisvelden met links en rechts een bordje ingeprikt (Ah, dat is een ring! Pling )

Overigens heb ik van de zomer wel gelachen toen ik ergens startte waar je op zo'n grasveld moest parkeren. Het had heel hard geregend en ik reed gewoon in het spoor omdat dat er nog goed te berijden uitzag. Terwijl we aan het zadelen waren, kwam er een 4x4, helemaal netjes langs de kant van de blub en die reed zich dus WEL vast Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 15:50

TAO --> WD-V.