Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
denk dat je niet zo vaak concoursen krijgt en ook niet veel deelname, maar het is een leuke optie.. ook voor de oudere (kleinere) mensen die ik ook wel eens met een grove D-pony tussen de paarden zie rijden, leuker om winstpunten te rijden..
.
klumpertje schreef:het lijkt mij wel leuk, ben zelf 1,60 en pas dus nog zat op mijn D-pony van 1,47... het gaat net lekker en.. dan moet ik volgend jaar stoppen en naar een paard over gaan, terwijl ik dan waarschijnlijk nog best wel lekker een jaartje door zou willen rijden.. maarja, als ik tegen die tijd een leuk paardje van 1,60-1,65 heb (zo'n leuk dames/ponypaardje) denk ik er waarschijnlijk wel weer anders over
klumpertje schreef:omdat ik toch wel veel meemaak dat mensen met een pony tussen de paarden niet meekomen.. en vooral met springen wil dit niet.. afstanden in de dubbels enzo zijn gewoon te groot..
of ik mijn pony ga verkopen weet ik nog niet.. ze blijft eerst nog een jaar
. Dan merk je zelf dat het reuze meevalt (dit gaat dan over de dressuur, want met springen heb ik geen ervaring maar qua afstanden enzo heb je gelijk in).
) en vind het toch jammer dat er min of meer van je verwacht wordt dat je je ponytijd achter je laat. Ik zie zelf persoonlijk veel liever een klein iemand op een pony dan op een paard, omdat het plaatje anders gewoon niet klopt!
Maar ja dan ben ik alweer 19.. En de eigenaar wil zelf ook héél graag wedstrijden rijden en zelf past ze het best op een pony en vind springen helemaal geweldig.. en dan kan je nu gewoon niet starten eigenlijk.
Maar die zijn erg zeldzaam.. en voor het springen zou er van mij dan ook best een pony, 18+ rubriek mogen komen. Wel zod at de afstanden kloppen maar er de moeilijkheidsgraad bij de paarden is zegma. Dat zou ideaal zijn, en ja dressuur kan je gewoon tussen de paarden doen.