Coupons verwisseld?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Satermo

Coupons verwisseld?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 18:51

Vandaag een wedstrijd in Arnhem gereden.(B)
Niet super maar wel redelijk volgens mijzelf en diegene die mij voorlas.
Krijg ik mijn punten, zijn het er 158!
Snapte er helemaal niets van en ben maar snel naar huis gegaan.
Nooit moeten doen want toen ik thuis mijn coupon nakeek stond er commentaar op wat echt niet paste bij mijn proef!
Zou in de volte galop terug gevallen zijn in draf wat absoluut niet gebeurd is. Zo stonden er nog een paar dingen op die niet
bij mijn proef paste.
Gelijk gebeld maar jury was al weg en ze konden niets meer doen.
Wie herkend dit of weet of er nog iets aan te doen is.
Gaat mij echt niet om de punten maar wel om de rechtvaardigheid!
Heb nu 6 wedstrijden gereden in de B en nog niet onder de 170 punten!

Groetjes van een frustie Lachen

Roxx

Re: Coupons verwisseld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 19:11

Er is niets meer aan te doen. Je had op de wedstrijd direct naar de jury moeten gaan, nu is het te laat. Balen, maar het is niet anders. Maar snel proberen te vergeten.

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 19:12

Ik zou contact opnemen met de jury, of het secretariaat van die wedstrijd dat laten doen.
Misschien kunnen ze er nog wat aan doen voordat je coupon naar het KNHS gestuurd word. De jury heeft mss op de startlijst de punten wel bijgehouden

Wij hebben het laatst ook gehad op onze wedstrijd, een deelnemer was in de 2e proef op een coupon van een afmelder geschreven. We hebben later de coupon overgeschreven en klaar

Trammelanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 19:14

Je weet zelf beter dan dat papiertje vandaag. Volgende keer dus niet meteen naar huis gaan, altijd even checken.
Van deze fout leer je alleen maar, en fouten zijn er om ze de volgende keer niet meer te maken!

Succes nog met je wedstrijden, vast en zeker haal je de punten de volgende keer weer in!

Satermo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 19:35

Ik zou het liefst contact opnemen met de jury, maar hoe kom ik aan bv een telefoonnummer??
Kan inderdaad ook proberen het via het secretariaat te doen.

Ach eigenlijk hoop ik dat ik morgen iets minder frustie ben en dan inderdaad de volgende keer beter scoren!

bedankt voor de antwoorden.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 07:27

Denk je dat de jury dan weet hoeveel punten je had en op wiens coupon jouw punten staan? Denk het niet. Knipoog
Leermoment voor je zelf, verhaal kun je halen tot een half uur na de uitslag, daarna niet meer. Je had daar je coupon na moeten kijken en daar verhaal moeten halen toen het nog kon.

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 08:15

Neonlight schreef:
Denk je dat de jury dan weet hoeveel punten je had en op wiens coupon jouw punten staan? Denk het niet. Knipoog

De jury`s houden hier vaak op de startlijst de punten ook bij, dus wie weet

vienna2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 10:07

Ik zeg altijd mijn naam voordat ik ga starten, dan kan de jury nog even checken
of ze wel de goede combinatie voor zich hebben !

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 11:10

--> WD-V

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 11:13

moow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 14:21

ik had dit zaterdag ook,
niks van het commentaar klopte,
ik heb (omdat het een selectie was) gebeld omdat ik dacht dat ze ook mijn coupons hadden verwisseld,
de vereging had de jury gebeld maar die zei dat de coupon van mij in een ander mapje zat... dus dat de coupons niet verwisseld kunnen zijn.
maar ik heb dus precies hetzelfde als jou, alleen ik had wel een idee met wie ik verwisseld zou kunnen zijn.
heel vervelend iig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 09:15

Ik zal je nog wat spannenders vertellen.

Sprak zaterdag een clubgenoot.

Had afgemeld voor een wedstrijd tijd geleden, op tijd, hoefde geen inschrijfgeld te betalen.
Paar dagen later kijkt hij in de krant: Staat ie daar, op nummer in met flink wat punten.

Hij lachen, paar dagen later KNHS opgebeld en ja hoor, zijn winstpunten waren bijgeschreven. Alleen zijn prijs had ie niet Tong uitsteken

Dus er is iemand op die wedstrijd zonder coupon of punten naar huis gegaan en had eerste moeten staan!

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 09:22

Je doet er niets meer aan vrees ik en ik denk dat het in dit geval ook niets uitmaakt omdat je zelf het gevoel had dat het geen superproef was dus waarschijnlijk geen winst en je hebt nu ook geen verlies.
De volgende keer altijd zeggen wie je bent voor je gaat starten en je coupons controleren voor je naar huis gaat. Dus ook daar de punten natellen en niet pas thuis.

_Marlis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 09:36

Heel vervelend en ik begrijp ten volle jouw frustratie. Maar ik denk inderdaad dat er nu weinig meer aan te doen is, en dat je een volgende keer wel even kijkt voordat je naar huis gaat.

Er zijn alleen een aantal die zeggen: Voor je start altijd even zeggen wie je bent. Hoe doe je dat met een binnenwedstrijd (waar we het nu hoogstwaarschijnlijk over hebben) waarbij de jury binnen zit? Buiten begrijp ik het, maar ik mis even hoe je dat binnen zou kunnen doen.

groetjes

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 09:38

Bijna altijd kun je wel even door het raam roepen. Haha!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 11:56

Inderdaad, hier is het heel gebruikelijk dat je even je naam zegt, ook bij binnenwedstrijden. De jury moet altijd contact kunnen maken met de ruiter, dus is er ook altijd een mogelijkheid voor de ruiter om contact te maken met de jury. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 12:44

Katja schreef:

en zitten ze achter een dik stuk glas dan roep ik gewoon wat harder Tong uitsteken

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 12:47

vonneke schreef:
Katja schreef:

en zitten ze achter een dik stuk glas dan roep ik gewoon wat harder Tong uitsteken
*LOL*
Heb eens heel hard staan te schreeuwen bleek het raam op een kiertje te staan. Ach, ze hadden me in ieder geval gehoord.

_Marlis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 14:16

Nagelbijten / Gniffelen Dan moet ik dus gewoon wat minder verlegen zijn.

Bedankt voor de tip!

Satermo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-07 21:04

Normaal zeg ik ook altijd mijn naam. In dit geval was het bijna niet mogelijk.
De jury zat ergens hoog achter glas en was eigenlijk ontzichtbaar voor me.
Maar desalniette min zal ik volgende keer gewoon een poging doen!

Het is vandaag dinsdag en ik ben er aardig overheen dus heb een wijze les geleerd denk ik nu maar!

Gr Jacqueline

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 20:03

Idd is het beter dat je elke keer je naam zegt, dan kan het niet mis gaan, maar idd is dat niet overal mogelijk.. Ik had het vandaag ook, reed een redelijke proef, was over 2 punten niet tevreden, Sprong 1 keer verkeerd aan, had een 5, hoort naar mijn idee een 3 of 4 te zijn. Sprong de andere kant te vroeg aan, was een zes, naar mijn idee een 5.. Middendraf was super, een 5. De lage punten vond ik niet erg, maar de punten klopten naar mijn gevoel niet. Bovendien heb ik met dit paard nog nooit onder de 180 gereden en nu 176 voor een naar mijn gevoel redelijke B proef, alleen deze 2 punten gingen mis.

Waren veel uitvallers, dus zou beter zijn als je altijd je naam moet zeggen. Nu baal ik van de proef, reed ik deze keer dan echt zo slecht.? Zal er bijna depressief van worden.. Tong uitsteken. Maar ja, is niet anders. Nogmaals lage punten is geen probleem, maar mijn gevoel was zo anders.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 21:20

Oud topic.