Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ukkiepuk schreef:Ik rijd met mijn shetlander tussen de paarden. Als je goed en netjes rijdt krijg je echt je punten wel. Afgelopen zondag nog 2x eerste geworden in de L2 met 2 winstpunten, wij ondervinden dus geen nadeel van het starten tussen de paarden
patsur schreef:Even los van jouw vraag: hoe doe jij dat in je proeven? Aan een voorlezer heb je weinig denk ik? En hoe doe je dat met je instructrice?
patsur schreef:Maar je leert de proef uit je hoofd En hoe legt jouw instructrice de dingen uit? Spreekt ze gebarentaal?
L0veJ0la schreef:ik zag van je film, ik kan toch niet geloven dat je op jouw shetlander gaat rijden tussen bij de paarden. hoelang rijdt jij met jouw shetlander tussen bij de paarden? xx

ukkiepuk schreef:Ik rijd met mijn shetlander tussen de paarden. Als je goed en netjes rijdt krijg je echt je punten wel. Afgelopen zondag nog 2x eerste geworden in de L2 met 2 winstpunten, wij ondervinden dus geen nadeel van het starten tussen de paarden
Er is dus geen minimale stokmaat om bij de paarden in de basissport te starten. Vanaf subtop (ZZGP) moet je pony minimaal 1.48,1 m zijn
, en Hoelang moeten we nog oefenen
, en hoe weet ik dat mijn pony klaar is voor de wedstrijd..
???
ukkiepuk schreef:[