Even kort:
- Behaald: 2 verlies (2x 147)
- hoeveel jury's: 1 voor 2 proeven
Waarom ik hier niet mee eens ben:
- De baan was heel erg zwaar (paarden verdwenen er tot aan hun kogels in), hier is geen rekening mee gehouden
- Op de protocol staat dat er bijna niks getoond was qua impuls, midden/uitgestrekte gangen, er geen aanleuning was, geen basis, geen sprong, enz.
(Dit was wel minder dan normaal, maar dat kwam vanwege het hard moeten werken om de baan door te komen)
- Jury heeft na afloop van de proef zelf onderdeel 24 t/m 30 ingevuld, krijg het idee dat ze mij echt verlies wilde geven (dus is een subjectieve opmerking, oftewel een mening, dit kan dus ook anders liggen)
Verder:
- Er stond zelfs een stukje in, in de paardenkrant.
- O.a. dressuurruiter Patrick van der Meer heeft zich afgemeld voor de selectiewedstrijden van de Subtop bij deze vereniging, vanwege de slechte bodem
Mijn fouten:
- Ik had niet moeten starten
(tijdens wedstrijdstress ben ik niet altijd even helder aan het nadenken..
)- Of ik had tijdens mijn proef moeten afgroeten om zo verlies tegen te gaan
- Met de jury praten na afloop
(was zo ondaan van mijn punten dat ik, zonder verder nog iets tegen iemand te zeggen, naar huis ben gegaan
)Is er nog iets wat ik kan doen? Want ik zit wel met twee verlies in me mik.
Verder weet ik dat ik er eigenlijk niet steeds zo mee bezig moet zijn, en sommige vinden me aan het "aanstellen". Maar ik vind het nog steeds niet helemaal eerlijk hoe het is gegaan.

Nee je hebt gelijk hoor, ik heb hier iig wel van geleerd.