Weer starten?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

GummyBear

Weer starten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-07 16:05

Hee Bokkers. Doei!
Ik heb een tijd geleden wedstrijden gereden met mijn C-pony. We waren L1+9 en die laatste punt voor de L2 kregen we maar niet. Ik had toen 7 wedstrijden, dus 14 proeven, gereden zonder winst. Ik was wat aan de lange kant voor mijn pony, dus wij dachten dat het daaraan lag en ik ben toen gestopt met wedstrijden. 1 Januari 2006 (volgens mij) was mijn startkaart verlopen, dus dat is bijna 2 jaar geleden. Nu sta ik op een sportstal waar dus veel wedstrijdruiters lopen en heel veel mensen zeggen dat ik weer moet gaan starten met mijn pony. Ik train nog steeds met haar en heb haar nu op M2-niveau lopen, het gaat echt super!. In september was er een landelijke wedstrijd op stal waaraan ik meegedaan heb, gewoon voor de lol en dus zonder startkaart. Ik reed in de klasse L1 en heb 2 winstpunten gehaald.
Wat zouden jullie doen? Zouden jullie weer gaan starten of toch maar niet?

Voor foto's van hoe het eruit ziet, zie profiel!

Groetjes Michelle

Scum

Re: Weer starten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 18:15

De jury mag je niet afrekenen op te groot of niet. Ik heb eens op de kampioenschappen iemand bij de C pony's op 1 gezet die ook te groot was voor de pony. De andere jury waarmee ik jureerde had dezelfde combi op 1.

Ik denk dus niet dat het daaraan gelegen heeft. Voor het mooie vind ik je wel te groot voor de pony. Maar ik zie geen probleem waarom je niet met hem zou kunnen starten. Veel succes alvast!

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 18:42

Ik zou je pony gewoon weer starten als het zo goed gaat! Anders rijd je ook een paar keer onderling L2/M1 om te kijken hoe dat gaat. Als dat naar zin gaat, kan je denk ik wel weer beginnen. Haha!

mmiriammpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 13:19

Als het voor jouw gevoel goed gaat, gewoon doen!

Anieke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 16:07

Als jij weer zin hebt om wedstrijden rijden moet je dat gewoon doen! Maakt toch niet uit als het plaatje wat minder is, als je je pony gewoon goed aan het lopen hebt kunnen ze niet om je heen!

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-07 16:11

Bedankt voor de positieve reacties! Ik ga het eens even overleggen met mijn ouders en daarna dus maar weer een startkaartje aanvragen. Haha!

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 15:40

Ik zou ook gewoon weer gaan starten als het zo lekker gaat! Vind het nog best kunnen jullie als combi. Je bent misschien wel iets te groot, maar vind het niet heel storend!
Suc6 ermee!