Verschillen indoor en outdoor?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xSiep

Verschillen indoor en outdoor?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-07 18:44

Haaii, Lachen
Ik ga volgende week voor het eerst indoor starten, en omdat ik altijd domme acties heb op wedstrijden
(hindernis 1 al nemen als je nog niet langs de jury geweest bent, de ring al ingaan als dat nog niet mocht van de ringmeester enz.) Bloos

Vroeg ik me af wat nou de verschillen tussen indoor en outdoor zijn, en dan vooral in de organisatie.
Dus bv, waar mijn voorleester heen moet gaan met paspoort (ja naar de jury maar waar zit die?) waar ze moet staan? buiten de ring? enz..

alvast bedankt!

Simone

Marijkeeee

Re: Verschillen indoor en outdoor?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 12:58

Met het springen gaat het vrijwel het zelfde

Met dressuur hoef je niet het paspoort te laten zien.. alleen wanneer er om gevraagd word, dan moet je bij de jury komen. Die zit dan meestal in de kantine in een kamer of naast de kantine..

Bij het springen kun je ook wel eens een controle krijgen.. dan word er ook gevraagd naar paspoort en degelijk

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 13:20

Als je voorleester niet bij B of E buiten de hekjes kan staan, kan ze bij A achter de hekjes of ergens in een hoek gaan staan.

De jury zit vaak in een hokje naast de kantine of boven de bak. Ik zelf indoor nog nooit paspoortcontrole gehad trouwens.
Het secretariaat zit vrijwel overal gewoon in de kantine.

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 13:55

Me zus heeft dat wel een keertje gehad.. vandaar dat ik het ook even erbij noem

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 14:09

Dus je moet bij indoors wel altijd het paspoort en andere papieren bij je hebben, i.v.m. mogelijke controle. Maar meestal wordt er niet naar gevraagd bij indoors. (Bij outdoor springen normaal ook niet)

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 17:46

Even ter aanvulling van Rosalie123 je moet altijd, paspoort en startkaart kunnen vertonen op welk concours dan ook. Zorg dus altijd dat je de gegevens in het paspoort kloppen (entingen, gegevens paard enz) en dat je je startkaart (ondertekent) bij je hebt.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 20:14

ook een goede tip als aanvullig op marquez1: neem daar ook nog een extra coupon bij altijd. \
concoursen verliezen nogal vaak de coupons namelijk Nagelbijten / Gniffelen