Sansje schreef:Hoi Eliza... ik neem aan dat je een KNHS startkaart hebt aangevraagd met als vereniging waar je voor start Charlois. Je kunt met deze kaart ook wedstrijden rijden die niet op manege charlois georganiseerd worden.
Iets waar je wel even op moet letten: wanneer je een startkaart aanvraagt via manege charlois ben je verplicht om minimaal 5x per jaar op manege charlois te starten. Als je straks op de Hoge Devel gaat staan wordt dat natuurlijk wel erg lastig. Misschien kun je contact op nemen met de Hoge Devel of de KNHS en proberen of je je startkaartaanvraag nog om kunt zetten en dan een startkaart aanvragen via de Hoge Devel. De Hoge Devel heeft nl geen verplichtingen van hoe vaak je op de eigen manege moet starten en dan kun je dus met je startkaart via de Hoge Devel gewoon eerst nog op Charlois starten en kun je daarna gewoon lekker bij de Hoge Devel gaan starten als je bent verhuisd.
Ik hoop dat het zo duidelijk is.
Ja is dat zo? Moet je dan 5x per jaar starten?
Toen ik m'n pony nog had heb ik 2 jaar niet gestart ivm een peesblessure, of is dat dan weer een uitzondering?