Schrijven van proef

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dancertjje

Schrijven van proef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-07 08:48

Ik wil graag in december een M kür op muziek rijden. Je moet dan zelf een proef schrijven met een aantal verplichte onderdelen erin, heeft iemand nog tips voor het maken van zo'n proef?

Groetjes. Bloos

Iorrr

Re: Schrijven van proef

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 09:29

Tja... Zorg dat de dingen waar jou paard goed is vaak en duidelijk voorkomen! Doe de 'mindere' dingen zo mogelijk het meest bij de jury uit zicht...! Dus doet ie bijvoorbeeld de keertwendingen slecht? Doe ze dan aan de kant van de jury in de hoeken..! Binnen kan een jury die hoeken vaak niet goed zien... Haha!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 09:54

Aparte lijnen maken, en idd goed benadrukken en camoufleren. Let op de moeilijkheidsgraad, maar beter een oefening in een simpeler versie goed uitvoeren dan het heel moeilijk maken en je hele kur verkl.ten.

Dancertjje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-07 16:45

Urielle schreef:
Aparte lijnen maken, en idd goed benadrukken en camoufleren. Let op de moeilijkheidsgraad, maar beter een oefening in een simpeler versie goed uitvoeren dan het heel moeilijk maken en je hele kur verkl.ten.

Wat bedoel je precies met aparte lijnen? Kan je misschien een voorbeeld geven? En met dat benadrukken en camoufleren, ik weet niet zo goed hoe je dat voor elkaar krijgt...

Dancertjje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-07 16:45

Iorrr schreef:
Tja... Zorg dat de dingen waar jou paard goed is vaak en duidelijk voorkomen! Doe de 'mindere' dingen zo mogelijk het meest bij de jury uit zicht...! Dus doet ie bijvoorbeeld de keertwendingen slecht? Doe ze dan aan de kant van de jury in de hoeken..! Binnen kan een jury die hoeken vaak niet goed zien... Haha!

Okee bedankt! Haha!

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 17:07

Ik heb een keer gelezen dat je beter niet in stap binnen kan komen, maar in draf/ galop. Anders kom je sneller in de knoop met je muziek of zo. Lachen

Dancertjje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-07 08:37

OemmiejO schreef:
Ik heb een keer gelezen dat je beter niet in stap binnen kan komen, maar in draf/ galop. Anders kom je sneller in de knoop met je muziek of zo. Lachen

Oke, naja ik was zowieso niet van plan om in stap binnentekomen. En galop mag nog niet in de M dus dan wordt het draf Tong uitsteken