kan ik weer bokken B)
gister waren we al heen gegaan omdat mijn clubgenootje in het L moest springen, ze heeft een klein D'tje en moest tegen zo'n 55 andere rijden(alleen D) echt super veel! maar die doos springt zo goed dat ze uiteindelijk 4e is geworden!

maar oke! 2e parcours had ze 1 balk
aan de eind van de dag(20.00 uur) ben ik ff op tobias geklommen, de pony stonden op stal, gelukkig een heel rustig gedeelte, naja ffies gereden daaro! ff de beentjes uitstrekken
naja vandaag was het dan zover. ik ben dit dus absoluut niet gewend, hier in NH stelt dat springen niet zoveel voor, maar ik merkte wel dat er nu een best technisch zwaar parcours stond! 10 hindernissen,13 sprongen
nou inspringen ging toppie hoor! toen in de startbox, dat ging ook prima en toen starten.......

2e parcours had ik 2 balkjes, hij was zeer alert, maar sprong verder super! 2 steils(1e parcours ook steil) hij heeft er op de een of andere manier toch moeite mee, maar ik was onwijs tevreden. de laatste hindernis stond volgens mij op Z hoogte(progressief parcours) en die sprong ie feilloos!

ben dus SUPER de SUPER trots op hem!
had voordat we weg gingen nog even naar de thropy prijs gekeken ofzo, naja die van vetker deed mee en maurits ook, die reed op missisippi, was wel ff leuk om te zien.
hier nog een foto van het 1e parcours, hij is niet zo mooi omdat er plastic omheen zit dus niet mooi scand
ik heb nu 4 wedstrijden gereden en nu 9 winstpunten....nog 1 en dan mag ik al! maar dat doe ik lekker niet, daar is ie nog langggg niet klaar voor!
groetjes
ps let niet op mijn gescheerde pony