Met pony naar de paarden, andere startkaart?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Met pony naar de paarden, andere startkaart?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-07 10:23

Ik zit met een aantal vragen. Ik rijd nu Z2 met E pony en omdat ik dit jaar 18 ben geworden, gaan we volgend jaar paarden starten.

Nu ben ik lid van onze RSV, dus PC en RV in één. Dit verandert de KNHS echter zelf in PC of RV op de startkaart. Ik heb ook al 2 startkaarten met paarden, dus ben ook in de KNHS hun ogen RV lid Knipoog

Moet ik nu een hele nieuwe startkaart aanvragen met de pony? Zo ja, moet dat met hetzelfde formulier als dat je een nieuwe startkaart aanvraagt? Want we hebben al een combinatie nummer natuurlijk.

Of veranderd dit automatisch in een paarden startkaart, dat je dus wel een nieuwe krijgt, maar dat het automatisch gaat?

Iris__Bennie

Re: Met pony naar de paarden, andere startkaart?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 15:46

Ja dit wil ik ook weten!
Ik rij voor een ppv (paarden en ponyvereniging) en ga ook van de pony's naar de paarden met mn pony!
Ben benieuwd of iemand dit weet!

HorseyLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 17:18

volgens mij moet je wel een nieuwe startkaart aanvragen.. want met je coupons mag je in principe ook niet meer starten..

ik moet dit jaar ook naar de paarden, ik verander gelijk helemaal van vereniging dus voor mij ligt het iets anders

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 20:20

Ja, je moet een nieuwe startkaart aanvragen. Op je aanvraagformulier duidelijk je combinatienummer vermelden dan komt het allemaal goed èn kan je je winstpunten meenemen.

Draflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 11:38

jha idd kylan heeft gelijk ik heb zn week geleden mijn paardenstartkaart gekregen. je moet wel opgeven vanaf wanneer de paardenstartkaart moet ingaan.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-07 11:52

Okee, mailtje terug van de KNHS. Nog steeds niet duidelijk genoeg Knipoog Gelukkig zijn jullie hier duidelijk.

Kortom;
Afmelden bij pony vereniging, aanmelden bij de paarden. (hoef ik niet, ben al lid van de paardenvereniging dus alleen afmelden pony's)
Startkaart opnieuw aanvragen met combinatie nummer erop (waar zet ik dat?) erop zetten per 1-1-2008