afmelden wedstrijd(kan reglement niet openen)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

gekke_koei

afmelden wedstrijd(kan reglement niet openen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-07 17:29

ik weet dat het ergens moet staan maar doordat de pc is geformateerd heb ik nog geen adobe en dat soort dingen erop staan.
maar moet wel ff weten hoe het nou zit Haha!

wat is nou de periode dat je je af kan melden voor een wedstrijd?
ik zag in de paard en sport van deze maand toevallig staan dat het voor de sluitingsdatum moet zijn en dat dat dus vermeld moet staan in het vraagprogramma.
maar.. in het vraagprogramma bij mijn vereniging stond het dus niet en ik dacht dat je een week van te vorenmoest afmelden.
ik heb het dus 8 dagen tevoren gedaan omdat willem nog kreupel is. ik heb een week gestapt en donderdag weer geprobeerd te draven, maar het was nog steeds niet goed. ik dacht, doe ik het netjes van te voren, want wie weet is hij volgend weekend nog steeds kreupel en dan is het last minute alsnog afzeggen. nu kunnen ze nog een vervanger zoeken.

krijg ik te horen dat ik alsnog moet betalen... dus daar baal ik sterk van. ik meld me netjes af, met een gegronde reden.. ik had ook liever niet gehad datie kreupel was, maar ja.. hij is belangrijker en gun hem zoveel tijd als dat hij nodig heeft om te herstellen.

niet dat het me om die 15 euro gaat, maar wil nu gewoon eens weten wat de gang van zaken is, aangezien ik al bij 3 verenigingen 1 of 2 dagen van te voren heb afgemeld en ik daar ook nooit voor hoefde te betalen. ik heb bij die verenigingen toen ook gevraagd of ik moest betalen, omdat ik dat meer dan logisch vind op zo'n kort tijdbestek, maar ze zeiden allemaal nee dat hoeft niet hoor. maar 8 dagen.. vind ik ruim op tijd.. wil het risico niet nemen dat ik hem overbelast

Anieke89

Re: afmelden wedstrijd(kan reglement niet openen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 18:43

In het reglement staat:
Deelnemers die zich voor de in het vraagprogramma vermelde sluitingstermijn
van inschrijven afmelden zijn geen inschrijfgelden, waarborgsommen en opslagen
verschuldigd.

ook staat er :
Deelnemers die zich niet, niet juist en/of na de sluitingstermijn van inschrijven
afmelden, dienen het inschrijfgeld (en wanneer dit in het goedgekeurde vraagprogramma
is vermeld eventuele waarborgsommen, opslagen en/of stallinggeld)
aan de wedstrijdgevende organisatie te voldoen.

Het ligt aan de sluitingsdatum van inschrijving en die verschilt per wedstrijd. De keren dat je niet hoefde te betalen heb je (denk ik)geluk gehad Knipoog

gekke_koei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-07 18:48

okee tnx, dan ga ik maar ff vragen wanneer dat dan is, want is beetje onduidelijk zo

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 18:50

meestal is de sluitingsdatum 2 a 3 weken van tevoren..
dus alles wat in die periode valt, ongeacht de reden waarom, moet je meestal gewoon betalen.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 08:03

Als je bij andere wedstrijden niet heb hoeven betalen, dan heb je geluk gehad. Na de sluitingsdatum ben je altijd het inschrijfgeld verschuldigd.

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 15:33

Volgens mij stond bij de KNHS dat het 10 dagen was.. Of ze moeten dat nu verandert hebben.