mag ik even klagen??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ikke129

mag ik even klagen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-07 17:55

Hallo medebokkers!

Ik heb nu toch iets raars.. Ik zou wedstrijd gaan rijden.. afijn goed getraind enzo. Kijk ik op mijn mail: Door te weinig juryleden wordt de klasse b geschrapt! En dat even 4 dagen voor het concours!|o Nu heb ik zelf ook een keer een concours mee moeten organiseren en weet dat jury's ook af kunnen zeggen, maar dan heb je toch jury's achter de hand of niet?? En waarom de b? niet z ofzo, anders kunnen ze toch ook alle klassen 1 proef doen ipv 2 Boos!

Nu was er ook een vorige x gebeurt dat ze mijn coupons kwijt zijn geraakt. Nu hebben ze de coupons voor de volgende wedstrijd bewaard maar ik weet niet of ik daar wel aan mee wil doen..

Kan ik deze klacht trouwens ook bij het KNHS neerleggen?

Shego

Re: mag ik even klagen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 17:58

wat stom!Dat moeten ze toch goed regelen...

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 18:53

Hmm raar zeg! Jammer dat je nu niet op wedstrijd kan..

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 19:05

Vervelend, maar ik zou mijn energie steken in proberen ergens nog bij te kunnen schrijven zodat je alsnog weg kunt Knipoog

Hanneke184

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 01:08

Ik weet om welke wedstrijd het gaat. Een lesklant van mij zou ook starten. Het is trouwens niet de eerste keer dat dit gebeurt, ze hebben ook al een keer het M en Z afgelast toen ik er zou starten om dezelfde reden. Vind het niet kunnen zo kort voor de wedstrijd, maar ja. Je zou in ieder geval de KNHS kunnen bellen of als je een brief stuurt er wat mee gedaan wordt.

Succes

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 01:21

Jahoor, ik vind dat je daar best over mag klagen! Klinkt als een rommelige bedoening, die wedstrijdlocatie. Kun je inderdaad niet nog proberen een andere wedstrijdlocatie te vinden? Als ik het goed begrijp, zou in de toekomst iets dergelijks ook zomaar weer kunnen voorvallen.. En een mailtje naar de KNHS is zo verstuurd lijkt me..

ikke129

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-07 08:01

Bedankt voor jullie reacties. Helaas is er geen andere wedstrijd dicht in de buurt.. Ik denk dat ik maar een mail stuur naar het KNHS.

Ik ga ook weleens mee als groom/coach, het valt mij ook op dat veel wedstrijden geen ringmeester hebben (en dat is zeer irritant zeker als e niet iedereen van gezicht kent). Dat is toch verplicht? Ik dacht dat dat in de reglementen stond Verward

Alanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 08:23

Als er op tijd wordt gestart, hoeft er toch ook geen ringmeester te zijn, iedereen weet dan toch hoelaat hij of zij moet starten?

itsinmygenes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 15:06

Alanta schreef:
Als er op tijd wordt gestart, hoeft er toch ook geen ringmeester te zijn, iedereen weet dan toch hoelaat hij of zij moet starten?

Maar dat gaat niet zonder jury..

Wel jammer voor je, hopelijk is er snel een andere wedstrijd die wel doorgaat en waar je aan meedoet Knipoog

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 09:24

Yup herkenbaar. Heb het eens gehad dat ik op donderdag toen ik belde voor de starttijd te horen kreeg dat de wedstrijd niet doorging ivm verbouwieng van de stallen. Zelfde manege maar andere wedstrijd was het ivm ..... ben het ff kwijt maar ook zoiets raars... coupons kwijt enz enz... ook zo raar.
Jury's zijn er genoeg desnoods haal je ze uit een andere provincie. Kost wat meer aan reiskosten maar dan kan je wedstrijd iig doorgaan.

CD28

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 17:07

Vippie schreef:
Jury's zijn er genoeg desnoods haal je ze uit een andere provincie. Kost wat meer aan reiskosten maar dan kan je wedstrijd iig doorgaan.

Heb jij wel eens achter juryleden aan gebeld? Kan je verzekeren dat dat vies tegen valt en je erg blij mag zijn dat je voldoende juryleden krijgen kunt!

Effy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 18:13

CD28 schreef:
Vippie schreef:

Heb jij wel eens achter juryleden aan gebeld? Kan je verzekeren dat dat vies tegen valt en je erg blij mag zijn dat je voldoende juryleden krijgen kunt!

Je haalt me de woorden uit de mond.

Even wat juryleden 'achter de hand' hebben gaat dus ook niet zo makkelijk. En waarom de B dan wordt geschrapt in plaats van het Z o.i.d., waarschijnlijk omdat de B/L jury heeft afgezegd?!

Ik begrijp dat het heel vervelend is, maar nu weet je het tenminste nog van tevoren. Het gebeurt ook wel eens dat een jury gewoon niet op komt dagen op de dag zelf, dan ben je nog verder van huis. Tegenwoordig moet je jury's al maanden van tevoren bespreken, dus als er één afzegt is het in mijn ogen begrijpelijk (niet leuk nee, maar wel begrijpelijk) dat de wedstrijd niet kan doorgaan. Het is jammer, maar vergeet niet dat een wedstrijd wordt georganiseerd door vrijwilligers, en dat zijn ook gewoon maar mensen.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 09:22

Ik denk dat sommige mensen zelf eens een wedstrijd moeten organiseren!
De vereniging zal het B echt niet aflassen om de ruiters te pesten!

CD28

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 09:31

Precies! Het is gewoon ontzettend veel werk. En het regelen van de juryleden kost erg veel tijd. Als je te vroeg belt dus een paar maand voor de wedstrijd dan weten ze het nog niet. Bel je kort voor de wedstrijd dan zitten ze allemaal vol... Het is echt heel moeilijk om juryleden te vinden!

En het wordt zoals Effy zegt allemaal door vrijwilligers gedaan. Ga er maar van uit dat die mensen er echt dagen/weken mee bezig zijn om alles goed te laten verlopen.

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 09:38

Al dat geklaag altijd Boos! Inderdaad, heb je zelf al eens een wedstrijd georganiseerd ( en dan bedoel ik dus KNHS, want een onderlinge wedstrijd is daar echt niet mee te vergelijken ), of uberhaupt meegeholpen. Als al die mensen die altijd lopen te zeiken nou zelf eens een keer de handen uit de mouwen zouden steken, was het allemaal waarschijnlijk veel beter geregeld! Dan hadden de andere vrijwilligers namelijk eens de tijd om op adem te komen.

ikke129

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-07 10:11

ja ik heb ervaring met grote wedstrijd organiseren, maar het is niet de eerste keer dat dit gebeurt! Ik heb het gevoel dat eerst vraagprogramma enz geregeld is en dan alle vrijwilligers en juryleden.

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 12:12

CD28 schreef:
Precies! Het is gewoon ontzettend veel werk. En het regelen van de juryleden kost erg veel tijd. Als je te vroeg belt dus een paar maand voor de wedstrijd dan weten ze het nog niet. Bel je kort voor de wedstrijd dan zitten ze allemaal vol... Het is echt heel moeilijk om juryleden te vinden!

En het wordt zoals Effy zegt allemaal door vrijwilligers gedaan. Ga er maar van uit dat die mensen er echt dagen/weken mee bezig zijn om alles goed te laten verlopen.

Ben het helemaal met je eens!