onderlinge wedstrijd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kepo

onderlinge wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-07 19:53

hoi , ik ga volgende week een onderlinge wedstrijd rijden maar moet in je wedstrijd kleding rijden want ik hoorde dat het niet verplicht is en ik hoorde ook dat je met springteugels mag rijden , maar wil toch zeker weten hoe en wat

gr em

OemmiejO

Re: onderlinge wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 12:50

Met springteugels mag je ook rijden met officiële dressuur. Of je in wedstrijdkleding moet, kun je het beste even navragen bij de organisatie. Dit verschilt per onderlinge wedstrijd.

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 12:58

Bij de meeste onderlinge wedstrijden mag je in wedstrijdkleding maar hoeft niet..

kepo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 14:20

oke bedankt!!

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 19:46

Vraag het anders even na bij de organisatie. Wij kunnen vanaf hier niet zeggen wat voor 'eisen' er zijn aangaande de kleding, wat OemmiejO ook zegt.

Wat betreft over wat je her en der hoort... vaak wordt de plank misgeslagen omdat men iets heeft gehoord en z'n eigen draai eraan geeft waardoor de boodschap verkeerd wordt overgebracht. Daarom zou ik je willen aanraden om in ieder geval het Disciplinereglement Dressuur te downloaden van de site van de KNHS, daar staan de regels over het algemeen duidelijk beschreven en zal je meeste vragen beantwoorden.

Zo ook je vraag van de springteugels, die zijn inderdaad toegestaan. Veel succes met je wedstrijd. Lachen

kepo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 20:34

dankje wel ,zal wel lukken Knipoog